Kære piger,
Jeg vil rigtig gerne være gravid, men siden vi begyndte at prøve er min krop begyndt at opføre sig underligt.
Jeg stoppede på p-piller i november og vi brugte kondom frem til start maj (så kroppen kunne normalisere sig)
Vi stoppede med prævention i maj og begyndte at have sex uden prævention. En uge inden mens begynder jeg at bløde og bløder i ca. 5 timer (bare lidt rødt på papiret) og det stopper om aftenen. I efterfølgende 2 dage intet blod, og derefter begynder jeg at bløde under sex og bløder nogle timer (der kom en del på sengetøjet) men det stoppede igen efter nogle timer. (det skal siges det IKKE er hård sex)
Derefter får jeg min mens rettidigt.
Well… derefter stopper det og vi har sex hele mensfri periode og under ægløsning og ca. 3 dage efter ægløsning er ”stoppet” og 1½ uge inden næste mens begynder jeg at bløde ret kraftigt under sex – faktisk så meget jeg tror det er kraftig mens. (og igen kun blød elsovssex) Jeg har så også fået svamp og går til lægen. Lægen laver en gyn undersøgelse og siger alt er fint, tager kønssygdom test (får svar 4 dage efter, at de er negative) og så går jeg 3 dage uden at bløde og får så min mens 4 dage før tid og har lige haft den i 5 dage.
Det er 1,5 år siden jeg fik celleskrab og tog graviditets test dagen inden min sidste mens, den var negativ. Lægen sagde det nok bare var hormonelle forandringer…. Men lyder det hele ikke lidt underligt? Måske det er fordi jeg gerne vil være gravid, men kan man fremprovokere blødninger ? Eller tror I der er noget andet galt?
Det skal siges jeg ALTID har haft reglmæssige perioder og havde det også i perioden fra jeg stoppede med at spise p-piller og vi brugte kondom.. og har aldrig blødt under sex før - men det er som om efter vi ikke bruger prævention nogle af os, at det hele har ændret sig og jeg bløder i tide og utide….. skal jeg prøve at tage en test her efter mens? Føler jeg har mange jag og stik, men måske det bare er psykologisk….
Anmeld
Citér