De første symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej i søde damer! Jeg skriver til jer da jeg oplever nogen symptomer på at være gravid men er ret meget i tvivl da min cyklus vist nok har ændret sig og jeg er i tvivl om jeg nu har symptomer eller det bare er optakt til mens...

Jeg har de sidste par dage oplevet voldsom træthed og meget ømme bryster (især meget ømme brystvorter) .. I går sov jeg det der ligner 13 timer i alt

Jeg tør ikke rigtig at teste da jeg selv mener det er for tidligt, jeg tror jeg først tester d 25...(der må jeg nok være i 4+0?) 

Jeg søger bare lidt erfaring og vil høre om andet har oplevet samme symptomer og faktisk var gravid! Jeg håber i kan hjælpe  ha en god dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2017

Thilde86

Jeg testede positivt 3+2, og havde symptomer nærmest fra befrugtningstidspunktet. Fra jeg var 2+6 begyndte min kæreste at sige at han syntes jeg skulle teste, tror han havde en fornemmelse. Og da jeg så endelig testede 3+2 kom der en ultra ultra svag streg frem, som hver dag efter er blevet mere og mere positiv og nu er så positiv den kan blive. Jeg har nærmest alle symptomer i bogen.

Skal dog siges at jeg tidligere har haft mange symptomer også, faktisk præcis dem du beskriver, og ikke været gravid. Så jeg ville nok vente lidt med at få håbet for meget op, man kan så nemt blive skuffet.

Anmeld Citér

22. juni 2017

Bananaalice

Jeg har lige fået bekræftet jeg er gravid i dag, men synes nu altså ikke jeg har haft nogen symptomer, udover at jeg nyser konstant, og det er ikke pga. pollen. Men virkelig, slimhinderne i næsen er allerede forandrede. Så var jeg lidt småsur i går aftes over ingenting.. 
Men så snart jeg tissede på en test i morges fik jeg selvfølgelig straks let kvalme  Jeg har haft ømme bryster, ja, men det har jeg tit fordi jeg har elendige BH'er, også derfor jeg oftest går i top kun, men de sidste 2 dage har jeg haft en elendig BH på, så ved ikke om det er et symptom.

Anmeld Citér

22. juni 2017

Anonym trådstarter

Tak for alle svar! Det var noget i mig som sagde jeg skulle teste... Nu er jeg er ikke i tvivl om hvorfor jeg er træt og har ømme bryster! 

Billedet er taget efter 1-2 min! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Tak for alle svar! Det var noget i mig som sagde jeg skulle teste... Nu er jeg er ikke i tvivl om hvorfor jeg er træt og har ømme bryster! 

Billedet er taget efter 1-2 min! 

Tillykke, der er da ingen tvivl 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Anonym trådstarter

Tak Thilde! Det er sku lidt uvirkelig! Min kæreste får noget af en overraskelse når han kommer hjem. 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Bananaalice

tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.