Hej brugere her på baby.dk
Jeg er ikke ude på at ramme nogen, for der er jo utrolig mange der gør det, så jeg er bare nysgerrig.
På det seneste synes jeg at antallet af tråde med graviditetstests fra uge 3+0, 3+1, sågar 2+6 dukker op, hvor folk ønsker svar på, om testen er positiv.
Jeg er oprigtigt interesseret i at vide, hvorfor man tester så tidligt med vilje? Når jeg siger med vilje mener jeg, at man måske ellers kan have testet når man selv tror man er 4+0, men så senere finder ud af ved scanning man var kortere henne, fordi ens cyklus var længere end normalt.
Men når man ved man kun er 3+0, hvorfor teste så? Jeg synes bare det meste af tiden det ender med en masse forvirring om der er en streg eller ej, analyser, negative billeder.. Hvor hvis man venter til man er kommet efter forventet mens-dagen vil testen ofte være positiv, så man kan se det (med enkelte undtagelser).
Så. Ingen fordømmelser, det kan jo være der findes reelle grunde til at gøre det, og dem er jeg interesseret i at høre, da jeg undrer mig en del.
Anmeld
Citér