Pluk veer, hvad er normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg er lige anonym.. 

Jeg har de seneste dage haft en del pluk veer. Det er der jo egentlig ikke noget galt med. Men idag, hvor jeg i øvrigt bare har været hjemme og ikke lavet noget, har jeg haft rigtig mange og nogle af dem synes jeg er ret kraftige. 

Det spænder sindssygt meget og grænser sig til at gøre lidt ondt. Jeg er øm nederst i maven. Er det normalt?? Jeg er i uge 22 og første gangs gravid, så er helt grøn på området 

Jeg har mærket liv de sidste to uger, men ikke særlig meget de sidste 3 dage. Har foranliggende moderkage, og ved også at man ikke SKAL mærke liv hver dag før uge 24-25.. 

Pluk veerne er faktisk værst når jeg ligger på ryggen synes jeg. Skal jeg være bekymret eller skal jeg bare tage det roligt og lade vær med at over tænke det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2017

Melm

Er du blevet tjekket for blærebetændelse?

Plukkeveer kan sagtens komme af sådan en omgang

Anmeld Citér

21. juni 2017

Lisette W

Jeg havde også rigtig mange plukveer, nogle gange så voldsomme at jeg kastede op. Jeg talte med jordemoder og læge om det og de blev ved at sige at når jeg fik plukveer skulle jeg ligge mig ned og slappe af. 

Tal med din læge, book en tid i morgen så du får ro på, er du meget bekymret så ring til fødegangen og tal med dem. De er søde og forstående

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym trådstarter

Melm skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse?

Plukkeveer kan sagtens komme af sådan en omgang

Jeg havde blærebetændelse for 2 uger siden.. Men ved selvfølgelig ikke om det er kommet igen.

Det vil jeg få tjekket imorgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.