Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Termin om ganske få uger, spændt og lidt nervøs.
Spørgsmål: hvis jeg nu ikke havde efterveer første gang, er det så sandsynligt at man mærker noget til det anden gang? I så fald, hvad må man tage mod efterveerne og hvad gjorde i ellers?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Første gang havde jeg ingen efterveer, men anden gang gjorde de altså nas. Sygeplejersken på fødegangen gav mig Panodil mod det
Jeg har intet særligt mærket til efterveer hverken første eller anden gang - men fik at vide at man wvt kunne tage panodil hvis der opstod behov
Anonym skriver: Termin om ganske få uger, spændt og lidt nervøs. Spørgsmål: hvis jeg nu ikke havde efterveer første gang, er det så sandsynligt at man mærker noget til det anden gang? I så fald, hvad må man tage mod efterveerne og hvad gjorde i ellers?
Jeg havde voldsomme efterveer. Ikke engang Panodil og ipren kunne tage dem. De var ligeså kraftige som rigtige veer. Kunne ikke gøre noget andet end at lade dem gå over af sig selv
Generelt siger man jo at 1. Gangs ikke oplever efterveer, men at anden gang osv får man dem. Jeg er selv spændt på dem, da jeg også pt er gravid for anden gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128