Trisomi 18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. juni 2017

Anonym trådstarter

Ja så kom svaret på moderkagebiopsien og det var desværre det værst tænkelige Der er fundet Trisomi 18, så nu må jeg gå den tunge gang på mandag og få lavet en sen provokeret abort der gerne skulle blive givet tilladelse til imorgen. 

Åh hvor er det bare en pisse hård situation

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2017

sandramor

Anonym skriver:

Ja så kom svaret på moderkagebiopsien og det var desværre det værst tænkelige Der er fundet Trisomi 18, så nu må jeg gå den tunge gang på mandag og få lavet en sen provokeret abort der gerne skulle blive givet tilladelse til imorgen. 

Åårh nej dog  det er jeg godt nok ked af at høre.... har aldrig stået i din situation så kan kun prøve at sætte mig ind i hvordan det må være 

Stort kram til dig 

Anmeld Citér

20. juni 2017

Bak

Anonym skriver:

Årh nej! Sikke en øv situation. Stort kram 

Anmeld Citér

20. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Åhhh nej 

gør mig så ondt. Kæmpe knus til dig 

Anmeld Citér

20. juni 2017

Abracadabra

Åh, stakkels jer!

Anmeld Citér

21. juni 2017

Carina:-)

Åh nej 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Anonym trådstarter

Tak til alle jer der har svaret, har idag fået lavet en sen abort og nu skal jeg "bare" hele mentalt og nyde de to sunde og raske piger jeg har 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.