Øv, hvor gør det egentlig ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
3 svar
2 synes godt om
20. juni 2017

Anonym trådstarter

I dag har min tidligere klasse fået deres huer.

Jeg troede at jeg var helt med på, og accepterede, at jeg har måttet udskyde min uddannelse 1½ år af forskellige personlige årsager, men nu jeg kan se dem alle sammen smide billeder på Facebook hvor de stolt viser deres huer frem.

Selvfølgelig er jeg da glade på deres vegne og ved at det har krævet en masse fra flere af dem... men det gør nu også lidt ondt.

Er der nogen af jer der har prøvet det samme? Og hvad kan man gøre? Jeg kender flere af dem privat fra før skolen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg troede at jeg var helt med på, og accepterede, at jeg har måttet udskyde min uddannelse 1½ år af forskellige personlige årsager, men nu jeg kan se dem alle sammen smide billeder på Facebook hvor de stolt viser deres huer frem.

Selvfølgelig er jeg da glade på deres vegne og ved at det har krævet en masse fra flere af dem... men det gør nu også lidt ondt.

Er der nogen af jer der har prøvet det samme? Og hvad kan man gøre? Jeg kender flere af dem privat fra før skolen.

Jeg blev sygemeldt pga graviditetsgener 3 mdr inden jeg var færdig med min HF. 
Det var godt nok noget bittert at se alle mine klassekammerater stå med deres huer på, mens jeg bare følte mig som en hval med min kæmpe mave.

Men for mig hjalp det at tænke på hvor meget de hver især havde kæmpet for, og fortjent deres huer, og at jeg jo nok skulle få min egen, selvom det blev udskudt. 
- Nu er det 5 år siden jeg startede på HF, og i sidste uge havde jeg min sidste HF-eksamen! Og jeg er ikke mindre stolt bare fordi det har taget mig 3 år længere end mine klassekammerater.

Anmeld Citér

20. juni 2017

sandramor

Anonym skriver:

Nu er min uddannelse godt nok en videregående uddannelse.... men min gamle klasse har lige færdiggjort deres uddannelse så de er nu uddannede socialrådgivere

Jeg synes det var lidt hårdt men alligevel tænkte jeg at jeg jo er færdig til januar og de har sku alle kæmpet for deres uddannelse og det tænker jeg også du skal tænke om dine kammerater og veninder

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Nu er min uddannelse godt nok en videregående uddannelse.... men min gamle klasse har lige færdiggjort deres uddannelse så de er nu uddannede socialrådgivere

Jeg synes det var lidt hårdt men alligevel tænkte jeg at jeg jo er færdig til januar og de har sku alle kæmpet for deres uddannelse og det tænker jeg også du skal tænke om dine kammerater og veninder

Selvfølgelig er jeg glad på deres vegne, men at vide at det kommer til at tage mig 6 mdr. ekstra fordi jeg mangler nogle fag (uddannelsen er åbenbart anderledes hvor jeg bor nu) så jeg først er færdig om 1½ år. 

Men jeg har skam været kreativ og fundet en lille ting til den ene som vi ses med senere i dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.