Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
11 svar
3 synes godt om
20. juni 2017

Tasjashila

Jeg har taget en test idag her til morgen og så ledes så den ud 1 minut efter, 

ved ikke om det er mig der ønske tænker, men ser jeg seriøst syner ? 

Den er dog blevet mere tydelig efter den har ligget lidt , 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2017

Thilde86

Jeg kan godt ane en svag svag streg nummer 2, men synes umiddelbart det ligner en skyggestreg, altså hvor der ikke er farve i - og er det tilfældet er den jo ikke positiv.

Hvor langt henne ville du skulle være, hvis det var? For jeg ville nok vente 3-4 dage og så teste på ny med et andet mærke test (den du har er slem til at lave skyggestreger).

Anmeld Citér

20. juni 2017

Tasjashila

Thilde86 skriver:

Jeg kan godt ane en svag svag streg nummer 2, men synes umiddelbart det ligner en skyggestreg, altså hvor der ikke er farve i - og er det tilfældet er den jo ikke positiv.

Hvor langt henne ville du skulle være, hvis det var? For jeg ville nok vente 3-4 dage og så teste på ny med et andet mærke test (den du har er slem til at lave skyggestreger).

Jeg er nok ikke længere henne end 3 uger Max�� 

Jeg har altid brugt denne test og har altid været præcis, den har altid haft ret når jeg har haft taget den, ��

Anmeld Citér

20. juni 2017

Thilde86

Jeg er nok ikke længere henne end 3 uger Max�� 

Jeg har altid brugt denne test og har altid været præcis, den har altid haft ret når jeg har haft taget den, ��

Jeg vil så sige at nærmest hver eneste gang jeg brugte den type test kom der en skyggestreg frem, hvor jeg altså ikke var gravid. Og har hørt flere har oplevet det samme.

Min graviditet nu her er også udelukkende testet på strimmeltests og Clearblue.

Anmeld Citér

21. juni 2017

Tasjashila

Thilde86 skriver:

Jeg vil så sige at nærmest hver eneste gang jeg brugte den type test kom der en skyggestreg frem, hvor jeg altså ikke var gravid. Og har hørt flere har oplevet det samme.

Min graviditet nu her er også udelukkende testet på strimmeltests og Clearblue.

Jeg prøvede igen her til morgen med en anden test, 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2017

Bananaalice

Vent et par dage, jeg synes virkelig de ser negative ud  

Anmeld Citér

21. juni 2017

Thilde86

Tasjashila skriver:

Jeg prøvede igen her til morgen med en anden test, 

Super, den er i hvert fald negativ. Så jeg tror virkelig ikke du er gravid. Men du skrev da også i en anden tråd at du brugte prævention, så det er vel ikke meningen du skal blive gravid nu?

Anmeld Citér

21. juni 2017

Bananaalice

Thilde86 skriver:

Super, den er i hvert fald negativ. Så jeg tror virkelig ikke du er gravid. Men du skrev da også i en anden tråd at du brugte prævention, så det er vel ikke meningen du skal blive gravid nu?

Vi er mange der er lavet på mini-piller Og jeg kender ligeså mange der bruger prævention, men klart ville elske at få et barn hvis der skete uheld  
Ikke for at forsvare hende, men hun er jo også stoppet på dem nu. 

Anmeld Citér

21. juni 2017

Thilde86

Bananaalice skriver:

Vi er mange der er lavet på mini-piller Og jeg kender ligeså mange der bruger prævention, men klart ville elske at få et barn hvis der skete uheld  
Ikke for at forsvare hende, men hun er jo også stoppet på dem nu. 

Jo jo, min veninde fik også sin datter på p-piller, så kender da godt til det. Mener bare at hvis man reelt (begge i forholdet) ønsker at blive gravide nu, så er man vel ikke på prævention?

Mener bare man ikke direkte behøver forvente at præventionen ikke virker - så bør man i hvert fald skifte til en anden præventionsform 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Tasjashila

Thilde86 skriver:

Jo jo, min veninde fik også sin datter på p-piller, så kender da godt til det. Mener bare at hvis man reelt (begge i forholdet) ønsker at blive gravide nu, så er man vel ikke på prævention?

Mener bare man ikke direkte behøver forvente at præventionen ikke virker - så bør man i hvert fald skifte til en anden præventionsform 

Det skal lige siges, jeg har en datter på 2 år og 4 mdr, 

da hunvar 9 mdr gammel blev jeg gravid igen, dog fik jeg en abort dengang,! 

Jeg var ikke klar til barn nr 2. Da min datter ikke var ældre.

ja jeg er på p-piller nu, men er som sagt stoppet på dem. Hvis jeg ikke vil ha et barn nu kunne jeg jo bare forsætte på dem, men vælger at stoppe på dem, 

det må jo indebære hvis der er en lille spire, ja så vil jeg da beholde det og elske det som en mor vil. 

Det er da utroligt hvordan det danske samfund har udviklet sig. I og med hvordan folk snakker/behandler andre mennesker.

jeg syntes det er utroligt at man kan hakke sådan på andre mennesker bare fordi man spørger til råds. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.