D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:
jeg cykler med vores 2 piger hverdags morgen og nogle weekender, før har vi brugt cykeltrailer da der var plads til begge 2, men nu er den største begyndt at cykle selv hvilket gør at vi er mere frie, og nu fx. kan cykle til stationen og tage toget til bedsteforældre på cykel (man må ikke havde cykeltraileren med de toge) så vi ikke er afhængige af busser...
den lille på 2,8 år sidder fint i cykelstol men der er bare ikke meget plads til at havde noget med... hvis vi fx. vil på stranden eller havde en overnatning hos bedsteforældrene... der er ikke helt plads nok i min cykelkurv og da jeg har den lille bag på kan jeg ikke havde rygsæk på 
men de traditionelle cykeltasker kan ikke sidde der for cykelstolen... har i nogle gode forslag? jeg har prøvet at google men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget

Dét problem har jeg løst!
Jeg har ingen bil så jeg er nødt til at have indkøb til en uge+barn på min cykel, når jeg handler.
Jeg har en cykelstol fra Yepp, og de har også lavet en xl bagagebærer, som gør det muligt både at have cykelstol og cykeltasker!
Det førers vidst ikke rigtig i DK, men min cykelmand kunne skaffe det hjem til mig i løbet af ret kort tid.
Det er været en total lifesaver for mig at have mulighed for at have cykeltasker bagpå, samtidig med at jeg har min datter med!
Siden her er på hollandsk, men der kan du se det.
http://www.yepp.nl/nl/accessoire/easyfit-drager-xl/
Anmeld
Citér