Sige farvel til kældedyr ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. juni 2017

dollygirl

Hej i skønne damer 

vi har en dejlig British shorthair kat som vi har haft i 8 mdr ... mine børn er 3 og 6 år og vildt knyttet til ham 

men problemet er at min mand har fået allergi og vi ska af med katten da det kun bliver værre ....

vi er alle så frygtelig ked af det i dag fortalte jeg det for første gang til min datter og hun blev så knust og græd vildt meget...

har brug for hjælp til når katten bliver hentet af sin nye familie , på hvordan mine børn skal håndtere det .. hvordan kan jeg hjælpe dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2017

Bananaalice

Der er mange måder, men ingen kommer til at fjerne smerten.
De kunne tegne en tegning de kunne give "katten" med, og så generelt bare være med til det hele, være med til at sætte ham i transportkassen, vinke, have en god formiddag.
Og så generelt bare blive ved med at gentage følelsen af at man er jo ked af det fordi man har elsket nogen, det er jo fremragende øvelse til både når venner flytter, og desværre også når mennesker og dyr dør, så det her er virkelig en god mulighed for at lære at tackle sorg.

Evt. giv dem en bamse eller anden blød gave, og så bare, sørg for at lave en favoritret til aftenssmad  

Anmeld Citér

20. juni 2017

dollygirl

Bananaalice skriver:

Der er mange måder, men ingen kommer til at fjerne smerten.
De kunne tegne en tegning de kunne give "katten" med, og så generelt bare være med til det hele, være med til at sætte ham i transportkassen, vinke, have en god formiddag.
Og så generelt bare blive ved med at gentage følelsen af at man er jo ked af det fordi man har elsket nogen, det er jo fremragende øvelse til både når venner flytter, og desværre også når mennesker og dyr dør, så det her er virkelig en god mulighed for at lære at tackle sorg.

Evt. giv dem en bamse eller anden blød gave, og så bare, sørg for at lave en favoritret til aftenssmad  

Tak for svaret ... 

jeg må finde en British shorthair bamse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.