Kære Brugere på baby.dk
Jeg har brug for råd og vejledning, er nødt til at være anonym herinde i frygt for at nogen skulle kunne genkende mig.
Jeg går meget kraftigt med tanken om at det måske er på tide at komme ud af ægteskabet. Jeg elsker min mand hel sindssyg meget men har det sidste stykke tid set nogen sider af ham, som jeg aldrig har set før og det bliver ikke bedre.
Min mand er rigtig dårlig til at kommunikere, hver gang jeg forsøger at tage et emne op, så tror han at det er brokkeri men jeg har brug for at tale tingene igennem, for at forebygge en lignede situation.
Jeg har kendt min mand i 8 år, har to småbørn sammen. Årsagen til at jeg tænker det måske er bedst vi går fra hinanden er mange efterhånden desværre. Men hvornår ved man at det er det man skal? Og hvordan gør man? Jeg elsker ham utrolig højt.
Jeg har opdaget at min mand ryger hash, har taget ham i det to gange. -Kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig at han kunne gøre sådan noget. Hvorefter vi har haft vilde skænderier over episoderne, hvor det er endt med at han har været aggressiv og kastet rundt med møbler/ting herhjemme, hvilket han aldrig har gjort før. Bagefter taler han ikke til mig i flere dage, og hverken angrer eller siger undskyld. Vi har fået sagt ret hårdt til hinanden at vi begge ønske skilsmisse i skænderiet.
Hvor kan jeg søge hjælp henne uden at det går udover mine børn? Jeg har ikke råd til psykolog men har hel klart brug for nogen værktøjer. Jeg frygter at det udvikler sig med tiden, og at han ikke får stoppet det i tide. Skænderierne sker som regel når børnene sover. Jeg tror det er bedst at komme ud af forholdet men mit hjertet og tanken om at splitte familien ad, samt fremtidige dilemmaer holder mig tilbage.
Anmeld
Citér