av av, hvad er nu det!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Unalisa

Caroline86 skriver:

til dem der er interesserede vil jeg lige give en lille update!

Jeg gjorde hvad jeg kunne for at slappe ud og lave ingenting i går aftes og det hjalp på smerterne. Da det var tid til at gå i seng tog smertene til igen - nok fordi jeg bevægede mig igen og det tog noget tid før jeg faldt i søvn.. Men natten har været god for mig. Lillepigen har lagt sig i højre side i dag (smerterne var i venstre side), så jeg håber det kan aflaste ligamenterne lidt...

knus Caroline 20+0 JUBII halvvejs

godt gået caroline!!! håber den anden halvdel går rigtigt godt, uden dumme smerter elller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

til dem der er interesserede vil jeg lige give en lille update!

Jeg gjorde hvad jeg kunne for at slappe ud og lave ingenting i går aftes og det hjalp på smerterne. Da det var tid til at gå i seng tog smertene til igen - nok fordi jeg bevægede mig igen og det tog noget tid før jeg faldt i søvn.. Men natten har været god for mig. Lillepigen har lagt sig i højre side i dag (smerterne var i venstre side), så jeg håber det kan aflaste ligamenterne lidt...

knus Caroline 20+0 JUBII halvvejs

Tilykke med at du er kommet halvejs søde..

Synes det er vildt du allerede er så langt henne. Tiden går godt nok stærkt var..

Anmeld

9. oktober 2009

engel24

Caroline86 skriver:

Piv, hvad sker der nu?
Har hele dagen haft ret kraftige ligament"smerter" i venstre side og her til aften er de begyndt at gøre direkte ondt
Jeg har ikke blærebetændelse, har lige tjekket urinen og ikke det mindste udslag på noget som helst... det kommer som sådan nogle kolikker der bare gør rigtig ondt (plejer altså ikke at være sart) synes ikke jeg har lavet noget særligt i dag.
Det føles hverken som om det er livmoderen eller tarmene der driller.. nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan være?
Jeg har talt med min mor og hun sagde jeg skulle slappe af og hvis det blev ved eller blev værre skulle jeg ringe til hospitalet.
Til min historie hører lige at jeg har en immundefekt som i visse tilfælde kan føre til for tidlig fødsel.. er sgu lidt bekymret, selvom det ikke føles som livmoderen

knus Caroline 19+6

hey.

Jeg blev syge meldt da jeg også havde mega smerter i venstre side, men det var egentlig kun når mit venstre ben ramte jorden.

Fik at vide at det skulle være sådan pga. at kriooen skulle vende sig til at der var en lille en inde i en.

Ikke fordi man kan bruge det til noget, men alligevel.

jeg har det stadig til tider at jeg få et stik af mega smerte når min venstre ben rammer jorden, og lige efter kommer der en pluk vee.

som om det ikke gør ondt nok.

kan kun råde dig til at slappe af i kroppen.

det hjælper mig

pøj pøj

Anmeld

9. oktober 2009

tumle81

Hej Caroline

Dejligt at høre at det går bedre i dag og at du fik sovet i nat.

Håber ikke det kommer igen og ellers må du jo lige kontakte sygehuset...

Dejligt at du er npet de magiske 20 uger, det er gået stærkt!

Knus Kathrina 37+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.