Caroline86 skriver:
Piv, hvad sker der nu?
Har hele dagen haft ret kraftige ligament"smerter" i venstre side og her til aften er de begyndt at gøre direkte ondt 
Jeg har ikke blærebetændelse, har lige tjekket urinen og ikke det mindste udslag på noget som helst... det kommer som sådan nogle kolikker der bare gør rigtig ondt (plejer altså ikke at være sart) synes ikke jeg har lavet noget særligt i dag.
Det føles hverken som om det er livmoderen eller tarmene der driller.. nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan være?
Jeg har talt med min mor og hun sagde jeg skulle slappe af og hvis det blev ved eller blev værre skulle jeg ringe til hospitalet.
Til min historie hører lige at jeg har en immundefekt som i visse tilfælde kan føre til for tidlig fødsel.. er sgu lidt bekymret, selvom det ikke føles som livmoderen 
knus Caroline 19+6
hey.
Jeg blev syge meldt da jeg også havde mega smerter i venstre side, men det var egentlig kun når mit venstre ben ramte jorden.
Fik at vide at det skulle være sådan pga. at kriooen skulle vende sig til at der var en lille en inde i en.
Ikke fordi man kan bruge det til noget, men alligevel.
jeg har det stadig til tider at jeg få et stik af mega smerte når min venstre ben rammer jorden, og lige efter kommer der en pluk vee.
som om det ikke gør ondt nok.
kan kun råde dig til at slappe af i kroppen.
det hjælper mig 
pøj pøj

Anmeld