Holy cow, de er positive hva?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2017

Anonym trådstarter

Idag på jobbet var jeg (bogstaveligt talt) ved at falde i søvn hen over min computer alt imens jeg sad og skrev en mail til en kunde.

Tænkte, det må være varmen - sørgede for rigeligt at drikke.

På vejen hjem, tænkte jeg "jeg tjekker lige" ..se hvad jeg fik ud af det  ..

Hvad så nu?
Vi har sat projektet igang sammen og jeg er lykkelig.
Min kæreste arbejder på sjælland og kommer først hjem igen torsdag.
Havde sådan håbet at lave den der mega-hurra-overraskelse til ham, men jeg kan næsten ikke nænne at gå med det selv indtil på torsdag.

Hvad siger i, og har i nogle gode ideer til hvordan jeg kan fortælle ham det på så lang afstand? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2017

C85

Ingen forslag, vil bare ønske stort tillykke! 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Mamalou

Først stort tillykke

Hvis du kan, så synes jeg du skal vente til torsdag og pakke graviditetstestene ind til ham som en lille gave. Det må være den bedst tænkelig overraskelse, og så er du der til, at I kan dele glæde. Det er noget andet end at få besked over telefonen

Anmeld Citér

20. juni 2017

Bananaalice

Jeg har stadig en drøm om at overraske min kæreste med bogen "Du skal være far, og du har 40 uger til at fatte det".
Og var han væk, ville jeg bare skype en aften med ham, og så sige "Jeg har købt en bog til dig", og så vise den på skype  
Jamen generelt kan skype/messenger-video give mange muligheder  

Anmeld Citér

20. juni 2017

Sabone

Du kan også købe bogen "Du skal være far og du har 40 uger til at vænne dig til tanken" 

Den er mega god og sætter tingene i et perspektiv, som mændene meget nemmere forstår.. 

"uge xx - baby er nu på størrelse med en liter mælk med arme og ben" 

Og stort tillykke med den lille spunk 

Anmeld Citér

20. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg valgte at ringe til ham, efter vi havde talt lidt spurgte jeg om han havde mulighed for at facetime.

Fortalte ham at det var fordi vi havde fået en invitation som han skulle se.

Filmede ned på maven hvor jeg havde skrevet "hej far" ..vi grinte og græd af glæde!

Det var en fantastisk oplevelse, men jeg glæder mig til at han kommer hjem og vi kan kramme hinanden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.