Hva er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.081 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. juni 2017

MorTil3+

ja hva er det, der var ikke noget igår og vuggestuen siger at han ikke er kommet til skade derovre i dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2017

MorTilN

MorTil3+ skriver:

ja hva er det, der var ikke noget igår og vuggestuen siger at han ikke er kommet til skade derovre i dag.

Det kunne godt ligne et insektbid eller et bi/vipse stik.

Anmeld Citér

19. juni 2017

MorTil3+

Viventerpådig skriver:

Det kunne godt ligne et insektbid eller et bi/vipse stik.

Tænker bare at så havde han vel grædt, men ved det ikk.

Anmeld Citér

19. juni 2017

MorTilN

MorTil3+ skriver:

Tænker bare at så havde han vel grædt, men ved det ikk.

Ved det heller ikke men vis du kigger i midten af det røde ligner det at det er et lille hul det var derfor jeg tænkte det kunne være et insekt af en art

Anmeld Citér

19. juni 2017

MorTil3+

Viventerpådig skriver:

Ved det heller ikke men vis du kigger i midten af det røde ligner det at det er et lille hul det var derfor jeg tænkte det kunne være et insekt af en art

Ja det har jeg godt lagt mærke til, synes bare det er underligt hvis han er blevet bidt/stukket uden han har grædt. Vuggestuen troede det var et mærke han havde fået i weekenden men han var i bad igår aftes og der var det der ikke. Har sat en ring rundt om det og så må jeg se hvordan det ser ud i morgen.

Anmeld Citér

19. juni 2017

MorTilN

MorTil3+ skriver:

Ja det har jeg godt lagt mærke til, synes bare det er underligt hvis han er blevet bidt/stukket uden han har grædt. Vuggestuen troede det var et mærke han havde fået i weekenden men han var i bad igår aftes og der var det der ikke. Har sat en ring rundt om det og så må jeg se hvordan det ser ud i morgen.

Ja godt spørgsmål måske han ikke har lagt så meget mærke til det vis han har været midt i en fantastisk sjov leg og det måske ikke har gjort ondt i mere ind et split sekundt.

Har aldrig prøvet noget værre ind lidt kløe efter myggestik og flåter, så ved ikke hvor ondt det andet gør.

Anmeld Citér

19. juni 2017

MorTil3+

Viventerpådig skriver:

Ja godt spørgsmål måske han ikke har lagt så meget mærke til det vis han har været midt i en fantastisk sjov leg og det måske ikke har gjort ondt i mere ind et split sekundt.

Har aldrig prøvet noget værre ind lidt kløe efter myggestik og flåter, så ved ikke hvor ondt det andet gør.

Både min mand og vores datter blev stukket af en hveps sidste år, vores datter skreg helt vildt og min mand pev i flere timer, men det så slet ikk sådan ud på nogen af dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.