Har du været snydt på nettet (privat salg)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. juni 2017

AnoMom

Hej alle mødre. 

Mange handler på nettet, børnetøj, legetøj, udstyr osv. 

Vi sidder indtil videre 10 piger der er snydt af samme person. Personen går under navnet Kia Andersen (dette er IKKE hendes rigtige navn og oplyser ej heller dette) 

er der nogle herinde der er blevet snydt af hende opfordre jeg på det kraftigste at få hende meldt til politiet. Hun skal i retten til august med en af de mange anmeldelser på hende. Men jo flere anmeldelser der kan trille ind på hende jo større bliver hendes dom og jo større chance er der for at vi alle kan få vores penge retur. 

Dette er politiets opfordring at vi finder så mange som muligt. 

Hun florerer på Facebook, dba, reshopper og trendsales. Muligvis også andre sider. 

Så sidder der nogen derude der er blevet snydt af hende. Også selvom der kun er for små beløb. Hun har snydt folk for langt over 10.000 kr. 

På forhånd tak. 

Dette indlæg er godkendt af moderator

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2017

Thilde86

AnoMom skriver:

Hej alle mødre. 

Vi sidder indtil videre 10 piger der er snydt af samme person. Personen går under navnet Kia Andersen (dette er IKKE hendes rigtige navn og oplyser ej heller dette) 

er der nogle herinde der er blevet snydt af hende opfordre jeg på det kraftigste at få hende meldt til politiet. Hun skal i retten til august med en af de mange anmeldelser på hende. Men jo flere anmeldelser der kan trille ind på hende jo større bliver hendes dom og jo større chance er der for at vi alle kan få vores penge retur. 

Hun florerer på Facebook, dba, reshopper og trendsales. Muligvis også andre sider. 

Så sidder der nogen derude der er blevet snydt af hende. Også selvom der kun er for små beløb. Hun har snydt folk for langt over 10.000 kr. 

På forhånd tak. 

Kan du linke til hende på Reshopper? Vil da meget nødig risikere at blive snydt af hende 

Men ellers nej, har ikke oplevet at blive snydt endnu, men kender flere som har. Og min søsters bankkonto blev engang hacket, hvor hun fik stjålet rigtigt mange penge, så der er seriøst nogle syge mennesker derude.

Anmeld Citér

19. juni 2017

bøllen

AnoMom skriver:

Hej alle mødre. 

På forhånd tak. 

Jeg er ikke ,men har set i en gruppen på facebook , at mange var blevet snydt. God ide at samle , i flok kommer man længest 

Anmeld Citér

19. juni 2017

AnoMom

Thilde86 skriver:

Kan du linke til hende på Reshopper? Vil da meget nødig risikere at blive snydt af hende 

Men ellers nej, har ikke oplevet at blive snydt endnu, men kender flere som har. Og min søsters bankkonto blev engang hacket, hvor hun fik stjålet rigtigt mange penge, så der er seriøst nogle syge mennesker derude.

Kan desværre ikke linke til hendes reshopper. Men hun hed Kira F derinde sidst (vil igen pointerer det ikke er hendes rigtige navn) og den profil er lukket. Men ved jo ikk om hun har oprettet en ny. 

Anmeld Citér

19. juni 2017

AnoMom

bøllen skriver:

Jeg er ikke ,men har set i en gruppen på facebook , at mange var blevet snydt. God ide at samle , i flok kommer man længest 

Det er ihvertfald planen at finde så mange som muligt. Har haft kontakt med hendes bank for at finde ud af området hun holder til og de kunne oplyse at det ligner hun lever af det. 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Panther

Profilbillede for Panther
AnoMom skriver:

Det er ihvertfald planen at finde så mange som muligt. Har haft kontakt med hendes bank for at finde ud af området hun holder til og de kunne oplyse at det ligner hun lever af det. 

Det er da ret vildt, at banken har oplyst dig om det! Det er vist ikke helt på den rene side..

Anmeld Citér

19. juni 2017

AnoMom

PUHK skriver:

Det er da ret vildt, at banken har oplyst dig om det! Det er vist ikke helt på den rene side..

Det er ikke mig det er oplyst. Det er en af de andre piger der er blevet snydt. Men ja det er vidst ikke helt lovligt. Men der blander jeg mig nu ikke i. Jeg er kun interesseret i at få hende dømt for svindel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.