Sygklus dag 48

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. juni 2017

Anonym trådstarter

Ja idag er jeg på dag 48 & har ikke fået min mens endnu. Synes den er ret lang, jeg har taget en test idag som er negativ...

Det er da ikke nomalt at der skal gå så mange dage imellem min cyklus er lang men ikke så lang...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2017

Anonym trådstarter

Her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. juni 2017

MiniMe2005

Er du stoppet med prævention for nylig? For det kan godt drille i op til et år efter stop.

Og så er det faktisk ganske normalt, at man en gang i mellem springer en cyklus over, eller at den rykker sig. Jeg har for eksempel prøvet at springe en måned over (og har også prøvet, at cyklus bare havde rykket sig en-to uger) uden at være gravid.

Så det bedste, du kan gøre, er at vente på mens eller en positiv graviditetstest.

Anmeld Citér

19. juni 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Er du stoppet med prævention for nylig? For det kan godt drille i op til et år efter stop.

Og så er det faktisk ganske normalt, at man en gang i mellem springer en cyklus over, eller at den rykker sig. Jeg har for eksempel prøvet at springe en måned over (og har også prøvet, at cyklus bare havde rykket sig en-to uger) uden at være gravid.

Så det bedste, du kan gøre, er at vente på mens eller en positiv graviditetstest.

Nej det er jeg ikke har ikke været på noget i 6 år så det kan det ikke være. Min mens har altid kommet og aldrig springer en mdr over ...

Den har dog aldrig været så høj som den er nu på dag 49 

Anmeld Citér

19. juni 2017

MiniMe2005

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke har ikke været på noget i 6 år så det kan det ikke være. Min mens har altid kommet og aldrig springer en mdr over ...

Den har dog aldrig været så høj som den er nu på dag 49 

Igen, det er ret normalt, at man går så lang tid over/springer en cyklus over en sjælden gang i mellem. Også selvom man har en regelmæssig cyklus.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.