Angelsound hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
7 svar
11 synes godt om
18. juni 2017

Anonym trådstarter

Ved godt der står man kan bruge Angel Sound dobbler fra uge 12, men hvornår kan man tidligst finde hjerte lyden med den? 

Nogen erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2017

Aristocats

Vil anbefale at se denne video https://youtu.be/qIVE9-c1Wos

Anmeld Citér

19. juni 2017

Bebsen

Der er flere videoer på youtube der viser hvordan - du skal nærmest helt ned i bækkenet og oftest sidder den lidt til højre for navlen. 

Jeg fandt den i uge 11. 

Anmeld Citér

19. juni 2017

God-mor

Anonym skriver:

Ved godt der står man kan bruge Angel Sound dobbler fra uge 12, men hvornår kan man tidligst finde hjerte lyden med den? 

Nogen erfaringer?

Jeg fandt den omkring uge 10. Jeg vil ikke anbefale at bruge dem da det kan skabe unødvendig bekymring. 

Anmeld Citér

19. juni 2017

AnoMom

Aldrig. Det er en helvedes maskine. Tanken om at høre hjertelyd er dejlig men når man ikk lige kan finde den så skaber man unødig panik

Anmeld Citér

19. juni 2017

Aristocats

AnoMom skriver:

Aldrig. Det er en helvedes maskine. Tanken om at høre hjertelyd er dejlig men når man ikk lige kan finde den så skaber man unødig panik

Hvis man ser videoen jeg linker til, fortælles der også at almindelige mennesker der ikke har baggrund som læge eller jordemoder, i forvejen ikke er i stand til at vurdere om baby har det godt eller ej udfra hjertelyd - hvis man er bekymret skal man opsøge fagpersoner og ikke lytte med noget som helst udstyr derhjemme, heller ikke for hyggens skyld... hun siger i øvrigt også at cellerne i hjertet opvarmes ved lytning af hjertelyd og man kender ikke til eventuelle konsekvenser i forhold til det, hvis man gør det flere gange derhjemme udover jordemoderbesøg. Det er på ingen måde en god idé at bruge angelsound. Man skal overlade sådan noget til fagfolk 

Anmeld Citér

19. juni 2017

AnoMom

Aristocats skriver:

Hvis man ser videoen jeg linker til, fortælles der også at almindelige mennesker der ikke har baggrund som læge eller jordemoder, i forvejen ikke er i stand til at vurdere om baby har det godt eller ej udfra hjertelyd - hvis man er bekymret skal man opsøge fagpersoner og ikke lytte med noget som helst udstyr derhjemme, heller ikke for hyggens skyld... hun siger i øvrigt også at cellerne i hjertet opvarmes ved lytning af hjertelyd og man kender ikke til eventuelle konsekvenser i forhold til det, hvis man gør det flere gange derhjemme udover jordemoderbesøg. Det er på ingen måde en god idé at bruge angelsound. Man skal overlade sådan noget til fagfolk 

Enig!  Er selv modstander af dem 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg ledte første gang omkring uge 10, tror jeg. Fandt den ikke, men var sådan ser ikke bekymret, for det vidste jeg jo på forhånd kunne være svært. Lidt før NF 13+5 fandt jeg hjertelyden. Har lyttet et pr gange siden, og er nu 20+. Mærker baby hver dag, så lytter ikke mere. Fandt den helt nede til venstre for navlen. 

Hvis man kender dens begrænsninger, synes jeg nu den er ok. Man skal bare ikke rende til læge, hvis man ikke lige kan finde hjertet...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.