Jullesnulle skriver:
Jeg ville da klart fortælle det til en veninde eller nærmeste familie - du er på det tidspunkt 13 uger henne. Jeg fortalte det da jeg var 4 uger henne. Hvis I fortæller kan de jo passe..
Hvis det er noget galt bliver du jo alligevel ked af det og skal have forståelse..?
Har aldrig forstået det hemmelighedskræmmeri
Hemmelighedskræmmeri handler om et hensyn til vores tre mindre børn, hvor vi dog ikke har den ældste den uge. Med de to første fortalte vi det også med det samme. Første gang var der jo ikke en mindre søskende at tage hensyn til, anden gang var den første så lille, at hun alligevel ikke forstod det.
Den her gang har vi tre børn, som vil blive utrolig utrolig kede af det, hvis vi ikke skal have barnet alligevel. Min bonusdreng er enebarn bortset fra sine bonussæskende, og hans største drøm er en ægte søskende. Han græd, da mine børn fik en søster hos deres far, fordi han også så gerne ville. Så at opfylde alle hans drømme ved at sige, at der er en baby, for så to uger senere at sige, at den desværre var syg, han ville blive knust.. Oh vi kan ikke undgå at børnene får det at vide, hvis vi deler det med familien.
Så det er ikke fordi jeg synes det er skide skægt at holde det hemmeligt, det er faktisk ret anstrengende. Det er fordi vi har tre børn at tage hensyn til.
Anmeld
Citér