Nakkefold på uheldig dato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2017

Anonym trådstarter

Ah hvor er det surt! Var til nakkefold i dag, men var to uger kortere henne end lægen havde beregnet (hvilket jeg allerede vidste, men sygehuset ville ikke ændre min tid), så har fået en ny tid til når jeg er 13+0. Sygehuset er ekstremt pressede på tider lige nu, som i at de faktisk stort set ingen har, sygeplejersken sagde hun ville sende tiden over e boks, for hun havde store problemer med at finde huller i kalenderen da vi var der. 

Så er også klar over, at vi ikke bare lige kan få en ny tid, den vi fik var svær nok at finde. Problemet er, at vi har ferie med mine to børn jeg har med min x den uge, så vi er nødt til at få dem passet. Men jeg aner ikke hvilken undskyldning vi skal bruge for at få nogen til at se efter dem, vi er væk fra 13-16.30 på grund af offentlig transport. For der er ikke nogen der ved vi venter os, og jeg kan ikke komme på en løgn der virker plausibel nok  hjælp!? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2017

Jullesnulle

Jeg ville da klart fortælle det til en veninde eller nærmeste familie - du er på det tidspunkt 13 uger henne. Jeg fortalte det da jeg var 4 uger henne. Hvis I fortæller kan de jo passe..

Hvis det er noget galt bliver du jo alligevel ked af det og skal have forståelse..? 

Har aldrig forstået det hemmelighedskræmmeri

Anmeld Citér

18. juni 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Jeg ville da klart fortælle det til en veninde eller nærmeste familie - du er på det tidspunkt 13 uger henne. Jeg fortalte det da jeg var 4 uger henne. Hvis I fortæller kan de jo passe..

Hvis det er noget galt bliver du jo alligevel ked af det og skal have forståelse..? 

Har aldrig forstået det hemmelighedskræmmeri

Hemmelighedskræmmeri handler om et hensyn til vores tre mindre børn, hvor vi dog ikke har den ældste den uge. Med de to første fortalte vi det også med det samme. Første gang var der jo ikke en mindre søskende at tage hensyn til, anden gang var den første så lille, at hun alligevel ikke forstod det. 

Den her gang har vi tre børn, som vil blive utrolig utrolig kede af det, hvis vi ikke skal have barnet alligevel. Min bonusdreng er enebarn bortset fra sine bonussæskende, og hans største drøm er en ægte søskende. Han græd, da mine børn fik en søster hos deres far, fordi han også så gerne ville. Så at opfylde alle hans drømme ved at sige, at der er en baby, for så to uger senere at sige, at den desværre var syg, han ville blive knust.. Oh vi kan ikke undgå at børnene får det at vide, hvis vi deler det med familien. 

Så det er ikke fordi jeg synes det er skide skægt at holde det hemmeligt, det er faktisk ret anstrengende. Det er fordi vi har tre børn at tage hensyn til. 

Anmeld Citér

18. juni 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Hemmelighedskræmmeri handler om et hensyn til vores tre mindre børn, hvor vi dog ikke har den ældste den uge. Med de to første fortalte vi det også med det samme. Første gang var der jo ikke en mindre søskende at tage hensyn til, anden gang var den første så lille, at hun alligevel ikke forstod det. 

Den her gang har vi tre børn, som vil blive utrolig utrolig kede af det, hvis vi ikke skal have barnet alligevel. Min bonusdreng er enebarn bortset fra sine bonussæskende, og hans største drøm er en ægte søskende. Han græd, da mine børn fik en søster hos deres far, fordi han også så gerne ville. Så at opfylde alle hans drømme ved at sige, at der er en baby, for så to uger senere at sige, at den desværre var syg, han ville blive knust.. Oh vi kan ikke undgå at børnene får det at vide, hvis vi deler det med familien. 

Så det er ikke fordi jeg synes det er skide skægt at holde det hemmeligt, det er faktisk ret anstrengende. Det er fordi vi har tre børn at tage hensyn til. 

Men har du ikke en god veninde eller mor der kan holde tæt og som ikke kommer med baby bodyer og lyserøde/ lyseblå balloner de først uger...

du kan jo blot sige at børnene intet skal vide inden skanningen. 

Det burde da ikke være så svært

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.