Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
3 synes godt om
18. juni 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hey Baby folket...

Jeg står i den situation, at min skønne søn skal i skole efter ferien, men inden skal vi sige farvel til børnehaven.. Det er her, at vi mangler ideer.. 

Han har haft en hel fantastisk støtte 'pædagog i 4 år og nu skal vi sige farvel og vi vil meget gerne anerkende hende for det fantastiske arbejde.. Men hvad skal vi give hende i gave? Kom med gode ideer.. dernæst skal de andre pædagoger også anerkendes, men han er ikke så tæt knyttet til dem, men de er jo også en del af hverdagen, så hvad giver vi der..?

dernæst er børnehaven sukkerfri, så hvad skal vi finde på, at dele ud til alle de skønne børn?

Kom endelig med alle jeres gode ideer...

Knus Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2017

Carina:-)

Hvad med en Willow tree figur til støttepædagogen?

De andre ville jeg give lidt lækkert chokolade og noget slik til personale stuen.

Børnene kunne få frugt monster ,saltstænger og popcorn ��

Anmeld Citér

18. juni 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mathias Villads skriver:

Hey Baby folket...

Jeg står i den situation, at min skønne søn skal i skole efter ferien, men inden skal vi sige farvel til børnehaven.. Det er her, at vi mangler ideer.. 

Han har haft en hel fantastisk støtte 'pædagog i 4 år og nu skal vi sige farvel og vi vil meget gerne anerkende hende for det fantastiske arbejde.. Men hvad skal vi give hende i gave? Kom med gode ideer.. dernæst skal de andre pædagoger også anerkendes, men han er ikke så tæt knyttet til dem, men de er jo også en del af hverdagen, så hvad giver vi der..?

dernæst er børnehaven sukkerfri, så hvad skal vi finde på, at dele ud til alle de skønne børn?

Kom endelig med alle jeres gode ideer...

Knus Mette

da min datter rykkede fra dagpleje bagte jeg muffins (opskriften var fra Sundhedsstyrelsens egen bog) og da hun havde fødselsdag lavede jeg gulerodsmuffins i miniforme.

Nu skal hun stoppe om en måneds tid, og så tænker jeg at jeg vil lave frugtstænger. De er virkelig lækre og tager ikke lang tid at lave.

Anmeld Citér

18. juni 2017

MVM

Profilbillede for MVM
Carina:-) skriver:

Hvad med en Willow tree figur til støttepædagogen?

De andre ville jeg give lidt lækkert chokolade og noget slik til personale stuen.

Børnene kunne få frugt monster ,saltstænger og popcorn ��

Tak for de gode ideer..

De ser rigtig søde ud, de figure.. kendte de, faktisk ikke.. Men klart en god ide...

Anmeld Citér

18. juni 2017

MVM

Profilbillede for MVM
Ms.Momo skriver:

da min datter rykkede fra dagpleje bagte jeg muffins (opskriften var fra Sundhedsstyrelsens egen bog) og da hun havde fødselsdag lavede jeg gulerodsmuffins i miniforme.

Nu skal hun stoppe om en måneds tid, og så tænker jeg at jeg vil lave frugtstænger. De er virkelig lækre og tager ikke lang tid at lave.

Må da lige lure deres bog.. Tak for ideerne...

Anmeld Citér

18. juni 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mathias Villads skriver:

Må da lige lure deres bog.. Tak for ideerne...

Det er den der hedder "mad til spædbørn& småbørn" fra 2008

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.