Djurs sommerland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
9 svar
1 synes godt om
17. juni 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Godmorgen 

Er der nogen der ved om man på en eller anden måde kan spare lidt på entréen til Djurs Sommerland? Altså ligesom man fx kan få gratisbilletter til børn i Legoland 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2017

Skouboe

Det eneste jeg har set er, at hvis man har årskort til bonbonland, kan man få 25% rabat på indgangen til Djurs Sommerland. Jeg ved ikke om de har lignende aftaler med andre steder. 

Anmeld Citér

17. juni 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi har selv sæsonkort derud til - og desværre er der kun fordele når man har sådan et! 

Men Legoland er altså mega hyggeligt også!

Anmeld Citér

17. juni 2017

Babyklar87

CKJ skriver:

Vi har selv sæsonkort derud til - og desværre er der kun fordele når man har sådan et! 

Men Legoland er altså mega hyggeligt også!

Tak! 

Vi har været i Legoland flere gange, men vi har aldrig været i Djurs Sommerland og holder en del af vores sommerferie i nærheden af Djurs Sommerland og det derfor er en oplagt mulighed for os. 

Anmeld Citér

17. juni 2017

Tip!

Der er kun rabatter hvis du har sæsonkort til Fårup eller andre steder.. 

vi elsker Djurs sommerland, bor 25 min derfra og har selfølgelig sæsonkort derud til.. 

Anmeld Citér

17. juni 2017

Babyklar87

Tak for svar! 

Vi har ligesom sat os i hovedet at skulle i Djurs Sommerland, så selvfølgelig betaler vi jo bare den fulde entre, men det kunne jo være rart at kunne spare lidt hvis vi kunne. 

Anmeld Citér

17. juni 2017

Thea14

Vi havde også overvejet Djurs sommerland til sommer, når vi alligevel holder ferie deromkring. Min datter og jeg har årskort til Zoo København, og får derfor 25% rabat på indgangen til Djurs, og det er jo en god sjat penge at spare - alligevel bliver det 700kr i indgang for tre personer.

Nogen der kan fortælle om der er de 700kr værd når barnet er 4 år gammel og mor er højgravid på det tidspunkt? - Vores datter vil rigtig gerne dertil efter at have set reklamerne på tv, men syntes alligevel det er mange penge at give for at jeg selv skal sidde på en bænk og vente på de to andre det meste af tiden...

Anmeld Citér

17. juni 2017

Tante15

Thea14 skriver:

Vi havde også overvejet Djurs sommerland til sommer, når vi alligevel holder ferie deromkring. Min datter og jeg har årskort til Zoo København, og får derfor 25% rabat på indgangen til Djurs, og det er jo en god sjat penge at spare - alligevel bliver det 700kr i indgang for tre personer.

Nogen der kan fortælle om der er de 700kr værd når barnet er 4 år gammel og mor er højgravid på det tidspunkt? - Vores datter vil rigtig gerne dertil efter at have set reklamerne på tv, men syntes alligevel det er mange penge at give for at jeg selv skal sidde på en bænk og vente på de to andre det meste af tiden...

Jeg vil bare foreslå Tivoli i Aarhus, hvis det er en mulighed, da det har været godt for de mindste, og stadig ting, som de kan prøve. Du har mulighed for kun at købe entre, hvis du ved, at du ikke skal prøve noget. Vi er i hvert fald blevet positive overrasket  og valgte ofte Tivoli i stedet for sommerland, mens de var små.

Anmeld Citér

17. juni 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Thea14 skriver:

Det er pengene værd.

For 2 år siden var jeg også højgravid da vi var af sted op til flere gange  (bor 40 min der fra) og der var nogle ting i børneland  jeg fint kunne prøve sammen med vores 4  og 6 årig dengang. Og ellers er der flere hyggelige områder med trampoliner, legeplads hvor man kan hygge

Anmeld Citér

17. juni 2017

Mor1986

Thea14 skriver:

Vi har sæson kort til Djurs sommerland. Vores den ældste er lige blevet fem og lillebror et år. Og den store får så meget ud af at være der. Der er mange ting hun kan prøve og der er mange gode legepladser også. Så jeg vil mene pengene ikke er spildt. 

Vi var i Legoland for nogle weekender siden og det var vi virkelig skuffet over. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.