Oktober12 skriver:
Det er selvfølglig rigtigt
Hmm det lyder til der måske kan være en chance for graviditet, men må indrømme jeg ikke tror jeg er særlig fertil. Der er mange gange da jeg var yngre hvor jeg havde upser af den ene eller anden slags og hvor jeg ikke blev gravid. Men nu må vi se, det ville heller ikke være det værste at være gravid
vi ønsker det jo egentligt lidt 
Det der med at tro man ikke er særlig fertil, fordi man før har haft upsere der ikke førte til graviditet, er en farlig tro
Jeg har også gennem mit liv haft mange ups'ere. Min første sexuelle partner nægtede at bruge kondom og jeg huskede aldrig mine p-piller. Det var først da vi som 16 årige stod med frygten for en graviditet at vi begge tog os sammen efterfølgende. Med min nuværende mand har der også været mange svipsere, hvor vi har været enige om at skulle det ske måtte vi tage det med.
Er ikke blevet gravid ved en eneste af de ubeskyttede gange jeg har haft sex - men begge de gange hvor min mand og jeg er blevet enige om, at nu var vi klar til barn, er jeg blevet gravid stort set med det samme....
Anmeld
Citér