Indsat P-Ring for sent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2017

Oktober12

Ja som overskiften siger, er jeg kommet til at indsætte min P-ring (Nuvaring) for sent. Den skulle være isat i tirsdags, men er først kommet i tanke om det her til aften og har lige sat den i  og vi nåede endda at gøre det frække i eftermiddags inden jeg kom i tanke om det! Desuden har jeg skudt min menstruation en uge frem ved at tage den ud en uge før (havde mens sidste weekend i stedet for denne) og kunne mærke det fuckede lidt op i homonerne. Ved ikke om nogle af de her ting har betydning for om jeg kan være blevet gravid? Nogle erfaringer? Vi vil selvfølelig beskytte os de næste 7 dage som det anbefales. 

Ikke at en graviditet ville være verdens undergang, vi har planer om at begynde til efteråret, men det ville liiiige være lidt tidligere end planlagt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2017

Abracadabra

Hmm.... Hvis du både har forkortet din cyklus (som vist er et no-go indenfor hormonel prævention) og har forlænget den hormonfri pause, så er du nok i høj risiko for at blive gravid. Godt, at I alligevel snart planlægger barn.

Anmeld Citér

17. juni 2017

Bananaalice

Jeg tror ikke det gør det store for at være ærlig.

Anmeld Citér

17. juni 2017

LSU

Da jeg brugte nuvaring, indsatte jeg den én dag for sent og jeg blev gravid. Selvfølgelig er der en risiko/chance. Ellers kunne det jo være lige meget, hvornår man satte den op ☺️

Anmeld Citér

17. juni 2017

Oktober12

LSU skriver:

Da jeg brugte nuvaring, indsatte jeg den én dag for sent og jeg blev gravid. Selvfølgelig er der en risiko/chance. Ellers kunne det jo være lige meget, hvornår man satte den op ☺️

Det er selvfølglig rigtigt  Hmm det lyder til der måske kan være en chance for graviditet, men må indrømme jeg ikke tror jeg er særlig fertil.  Der er mange gange da jeg var yngre hvor jeg havde upser af den ene eller anden slags og hvor jeg ikke blev gravid. Men nu må vi se, det ville heller ikke være det værste at være gravid  vi ønsker det jo egentligt lidt 

Anmeld Citér

17. juni 2017

Anonym

Oktober12 skriver:

Det er selvfølglig rigtigt  Hmm det lyder til der måske kan være en chance for graviditet, men må indrømme jeg ikke tror jeg er særlig fertil.  Der er mange gange da jeg var yngre hvor jeg havde upser af den ene eller anden slags og hvor jeg ikke blev gravid. Men nu må vi se, det ville heller ikke være det værste at være gravid  vi ønsker det jo egentligt lidt 

Det der med at tro man ikke er særlig fertil, fordi man før har haft upsere der ikke førte til graviditet, er en farlig tro  

Jeg har også gennem mit liv haft mange ups'ere. Min første sexuelle partner nægtede at bruge kondom og jeg huskede aldrig mine p-piller. Det var først da vi som 16 årige stod med frygten for en graviditet at vi begge tog os sammen efterfølgende. Med min nuværende mand har der også været mange svipsere, hvor vi har været enige om at skulle det ske måtte vi tage det med.

Er ikke blevet gravid ved en eneste af de ubeskyttede gange jeg har haft sex - men begge de gange hvor min mand og jeg er blevet enige om, at nu var vi klar til barn, er jeg blevet gravid stort set med det samme....

Anmeld Citér

18. juni 2017

Oktober12

Anonym skriver:

Det der med at tro man ikke er særlig fertil, fordi man før har haft upsere der ikke førte til graviditet, er en farlig tro  

Jeg har også gennem mit liv haft mange ups'ere. Min første sexuelle partner nægtede at bruge kondom og jeg huskede aldrig mine p-piller. Det var først da vi som 16 årige stod med frygten for en graviditet at vi begge tog os sammen efterfølgende. Med min nuværende mand har der også været mange svipsere, hvor vi har været enige om at skulle det ske måtte vi tage det med.

Er ikke blevet gravid ved en eneste af de ubeskyttede gange jeg har haft sex - men begge de gange hvor min mand og jeg er blevet enige om, at nu var vi klar til barn, er jeg blevet gravid stort set med det samme....

Åh ja det kan jeg selvfølelig godt se! Dejligt i blev gravide så hurtigt da i besluttede jeg for at det skulle være nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.