Hvor er der varme pools i december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
11 svar
2 synes godt om
16. juni 2017

Loa

Ja hvis man gerne vil på ferie i december og gerne et børnevenligt sted med pools der er til at bade i for børnene, hvor skal man så hen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2017

Muffinmus

Altså udendørs og udenlandske?? Det kan være svært at vide på forhånd pga temperatur svingninger.  Generelt kan du kun være sikker på varme nok langt væk,  dvs Asien f.eks. Blot skal man være opmærksom på regnsæson hvis man skal den vej.

Alle de kanariske øer kan være ok lune eller halvkolde, så det er svært at booke på forhånd? Ellers er Europa generelt for koldt selv om man kan have 20 grader i ny og næ.

Min erfaring er, at opvarmede pools er pivkolde hvis ikke luften har temperatur på mindst 23 grader alligevel. Med mindre man er pokalkampe og kan tåle det, det kan vi ikke i vores familie,  men har da kendskab til et par vikinger 

Anmeld Citér

16. juni 2017

God-mor

Loa skriver:

Ja hvis man gerne vil på ferie i december og gerne et børnevenligt sted med pools der er til at bade i for børnene, hvor skal man så hen?

Tenerife  Vi var der i vinters og der var 25 grader og varme pools

Anmeld Citér

16. juni 2017

EKAB

16. juni 2017

Loa

God-mor skriver:

Tenerife  Vi var der i vinters og der var 25 grader og varme pools

Virkelig? 

Det var også det min mand havde snakket om, men jeg troede faktisk deres pools var temmelig kolde på det tidspunkt...

Anmeld Citér

16. juni 2017

lineog4

Loa skriver:

Virkelig? 

Det var også det min mand havde snakket om, men jeg troede faktisk deres pools var temmelig kolde på det tidspunkt...

Jeg har været på Tenerife, gran Canaria og Marokko om vinteren og der var ikke varmt nok til pool. Har være i Israel helt nede i eilat of der var varmt nok til strand og pool mens Jerusalem var til lange bukser. 

Så mit bud er du skal en del ned syd eller over mod Asien (og igen det sydlige). Det er ikke regntid om vinteren og faktisk der bedre sted at rejse til fx Thailand eller Indien.

Anmeld Citér

16. juni 2017

Aristocats

Jamaica 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Flomama

Jamacia, bahsmas , florida (vejret kan dog svinge) vi har pool i vores community og den var dejlig varm i januar

Anmeld Citér

16. juni 2017

God-mor

Loa skriver:

Virkelig? 

Ja vi havde virkelig dejligt vejr og vi kunne endda bade i havet også 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Muffinmus

God-mor skriver:

Ja vi havde virkelig dejligt vejr og vi kunne endda bade i havet også 

Sidste år i december lå den på mellem.17-25 så de kanariske øer kan som jeg skrev, ikke bestilles på forhånd hvis man vil være solsikker. Man kan være heldig, men også rigtig uheldig med de øer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.