Kjoler til høje kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
10 svar
6 synes godt om
16. juni 2017

Ena

Hej alle 

Jeg er høj og er noget så træt af at kjoler altid er korte og når de så bliver vasket er de alt for korte (særligt dem fra H&M) og jeg må have leggings indenunder, hvilket både er for varm og ikke lige mig. Jeg går altid efter materiale med lidt stretch i, fordi jeg ikke kan holde ud at have faste stoffer på. Og stretch krymper altid. Så jeg leder efter et tøjmærke, der laver kjoler med lidt mere længde end H&M, som jeg ellers er glad for. 

Findes sådan et tøjmærke? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2017

Miti's mama

Ena skriver:

Hej alle 

Jeg er høj og er noget så træt af at kjoler altid er korte og når de så bliver vasket er de alt for korte (særligt dem fra H&M) og jeg må have leggings indenunder, hvilket både er for varm og ikke lige mig. Jeg går altid efter materiale med lidt stretch i, fordi jeg ikke kan holde ud at have faste stoffer på. Og stretch krymper altid. Så jeg leder efter et tøjmærke, der laver kjoler med lidt mere længde end H&M, som jeg ellers er glad for. 

Modest sam er mit yndlings. Skal dog bestilles online fra usa  Modestsam.com

Anmeld Citér

16. juni 2017

Ena

Modest sam er mit yndlings. Skal dog bestilles online fra usa  Modestsam.com

Tak for forslaget 

Det skal dog helst være med mulighed for at prøve. Det kunne du selvfølgelig ikke vide, jeg glemte at få det med i første omgang. Men kigger alligevel lige på hjemmesiden 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Chris87

Ena skriver:

Hej alle 

Jeg har brugt en sidde fra DK som hedder Zanca Sonne en del gange - og de har kjoler til alle typer mennesker synes jeg 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Lisette W

Kender godt problemet

Jeg er blevet glad for ichi, pasformen er god til os der er lidt Højer end gennemsnittet og ikke vil betale en formue for en kjole 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Ena

Lisette W skriver:

Kender godt problemet

Jeg er blevet glad for ichi, pasformen er god til os der er lidt Højer end gennemsnittet og ikke vil betale en formue for en kjole 

Fedt, det vil jeg prøve af  Mange tak

Anmeld Citér

16. juni 2017

MiniMe2005

Topshop har nu tall kollektion. Der er ikke så meget i den, og udvalget er bedst på nettet. Men der er lidt muligheder der.

Ellers har Asos en fantastisk tall kollektion. Det er dog kun på nettet, men der er virkeligt meget pænt, og det er langt!

Jeg er også ret høj, så kender alt til udfordringerne... Heldigvis er moden blevet lidt længere de seneste år, så det er til at få kjoler og nederdele, hvor man ikke viser det nederste af ballerne ;-)

Anmeld Citér

16. juni 2017

Ena

MiniMe2005 skriver:

Topshop har nu tall kollektion. Der er ikke så meget i den, og udvalget er bedst på nettet. Men der er lidt muligheder der.

Ellers har Asos en fantastisk tall kollektion. Det er dog kun på nettet, men der er virkeligt meget pænt, og det er langt!

Jeg er også ret høj, så kender alt til udfordringerne... Heldigvis er moden blevet lidt længere de seneste år, så det er til at få kjoler og nederdele, hvor man ikke viser det nederste af ballerne ;-)

Topshop vil jeg tage forbi  Mange tak for forslaget

Anmeld Citér

17. juni 2017

Mamalou

Asos.com har også en tall kollektion. Godt nok kan du ikke prøve kjolerne inden køb, men det kan være et bud hvis ikke du finder noget andre steder. De har et stort udvalg  

Anmeld Citér

17. juni 2017

Ena

Mamalou skriver:

Asos.com har også en tall kollektion. Godt nok kan du ikke prøve kjolerne inden køb, men det kan være et bud hvis ikke du finder noget andre steder. De har et stort udvalg  

Tak for budet, jeg har lige været inde og kigge på nettet :-) Det er rigtig fint at have et godt sted at handle på nettet fremover og ASOS har et stort udvalg, kunne jeg se. Lige nu skal jeg finde en eller to til vores ferie lige om lidt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.