Erfaringer søges med Herning Skanning Klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2017

Anonym trådstarter

Er der nogen som har erfaringer med Herning Skanning Klinik? Det er tæt på hvor vi bor, og jeg kan få rabat der gennem mit studie, men vi vælger selvfølgelig ikke et sted, som folk hhar dårlige erfaringer med.

Så vil rigtigt gerne høre jeres erfaringer med Herning Skanning Klinik - både gode og dårlige erfaringer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2017

Carina:-)

Var der med svigerdatter i 2015 og det var en god oplevelse .

Han gennemskannede babyen og sagde kønnet .

Derudover tjekkede han fostervand ,og moderkage .

Han har ry for at være rigtig dygtig og kender mange der har været der og har ikke hørt noget brok.

Og har altså også selv været der dog ikke mig på briksen men absolut en god oplevelse. 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Var der med svigerdatter i 2015 og det var en god oplevelse .

Han gennemskannede babyen og sagde kønnet .

Derudover tjekkede han fostervand ,og moderkage .

Han har ry for at være rigtig dygtig og kender mange der har været der og har ikke hørt noget brok.

Og har altså også selv været der dog ikke mig på briksen men absolut en god oplevelse. 

Dejligt at høre  Vil selvfølgelig gerne spare lidt penge, men ikke gå på kompromis med stedet. Så dejligt at høre 

Anmeld Citér

15. juni 2017

MrsB

Fik en kønsskanning i uge 14+? Med min datter fra august 2014. 

Han var venlig og rar, så kønnet meget hurtigt og lavede en gennemskanning, fortalte og snakkede med os. Det var super fint, vi havde min svigermor med inde.   

Kan godt anbefales. 

Anmeld Citér

18. juni 2017

PB2013

Vi var der to gange med min søn, og synes han er virkelig professionel, og så giver det os noget tryghed at han er overlæge inde på Herning sygehus.. det kan godt ske det ikke betyder en skid 

Vi skal i hvert i fald ind til kønsscanning hos ham igen.. 

Anmeld Citér

18. juni 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er blevet scannet ved ham 3 gange, og han er så dygtig

Jeg er meget glad for, at jeg blev scannet der, og hvis jeg bliver gravid igen, vil jeg også scannes derinde igen..

Ved min kønsscanning havde jeg flere med, og der var plads til humor, hvilket var fantastisk.

Desuden gik han sindssygt meget op i, at hans job blev gjort rigtigt og vi fik ordentlige billeder og video med.. 

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale ham.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.