Venter svar på moderkage biopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
12 svar
1 synes godt om
15. juni 2017

Anonym trådstarter

Har idag været til moderkage biopsi efter en noget følelsesladet uge, en NF scanning der slet ikke gik som håbet, en samtale med en føtalmediciner der anbefalede en udvidet kromosom analyse og idag en moderkage biopsi vi nu skal vente svar på mellem 5-10 hverdage! Så nu er det bare vente vente vente vente puha føler tiden går i sneglefart og ved slet ikke hvordan jeg skal holde alle de dage ud! Samtidig risikere jeg svar i arbejdstiden og det skræmmer mig evt at blive ringet op midt på dagen blandt patienter (er sygeplejerske) og kollegaer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2017

Stivdie

Vil lige give dig et kram  Det er en rigtig svær ventetid. Jeg krydser fingre for at du får et dejligt svar rigtig hurtigt 

Anmeld Citér

15. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Har idag været til moderkage biopsi efter en noget følelsesladet uge, en NF scanning der slet ikke gik som håbet, en samtale med en føtalmediciner der anbefalede en udvidet kromosom analyse og idag en moderkage biopsi vi nu skal vente svar på mellem 5-10 hverdage! Så nu er det bare vente vente vente vente puha føler tiden går i sneglefart og ved slet ikke hvordan jeg skal holde alle de dage ud! Samtidig risikere jeg svar i arbejdstiden og det skræmmer mig evt at blive ringet op midt på dagen blandt patienter (er sygeplejerske) og kollegaer. 

Puh hvor husker jeg det selv tydeligt da jeg afventede svar på fostervandsprøve. Lange dage og nervøsitet hver evig eneste gang telefonen ringede. 

Føler med dig og krydser fingre for er hurtigt og godt resultat 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Vil lige give dig et kram  Det er en rigtig svær ventetid. Jeg krydser fingre for at du får et dejligt svar rigtig hurtigt 

Tusind tak, ja det er meget svært 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Puh hvor husker jeg det selv tydeligt da jeg afventede svar på fostervandsprøve. Lange dage og nervøsitet hver evig eneste gang telefonen ringede. 

Føler med dig og krydser fingre for er hurtigt og godt resultat 

Tak, ja det er rigtig svært og slet ikke noget jeg ville ønske for min værste fjende 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Kram herfraHåber det bedstefor jer

Anmeld Citér

15. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Tak, ja det er rigtig svært og slet ikke noget jeg ville ønske for min værste fjende 

Nej heller ikke mig. Det er ulideligt  

må jeg spørger hvorfor du skulle have den taget? Dårlige tal ved Nf eller? 

Fik selv fostervandsprøve i uge 21 fordi min søn havde/har en misdannelse 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Kram herfraHåber det bedstefor jer

Tusind tak 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Nej heller ikke mig. Det er ulideligt  

må jeg spørger hvorfor du skulle have den taget? Dårlige tal ved Nf eller? 

Fik selv fostervandsprøve i uge 21 fordi min søn havde/har en misdannelse 

Ja en meget forstørret nakkefold sammen hold med at bugvæggen ikke har lukket sig helt og de flyttede min termin 10 dage hvilket de frygter skyldes generelt dårlig vækst når man kigger på det andet! 

Må jeg spørger hvad der er galt med din søn? 

Anmeld Citér

16. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja en meget forstørret nakkefold sammen hold med at bugvæggen ikke har lukket sig helt og de flyttede min termin 10 dage hvilket de frygter skyldes generelt dårlig vækst når man kigger på det andet! 

Må jeg spørger hvad der er galt med din søn? 

Åh nej hvor skrækkeligt. Håber virkelig det bedste for jer 

han havde klumpfod på venstre fod. Så har været gennem en masse behandlinger. Men foden er fin Idag og han løber og leger som andre børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.