exen giver mig kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg har brug for jeres råd. Sagen er den at jeg bor sammen med min skønne kæreste og vores fælles barn som vi fik i starten af året. Han har et barn fra tidligere forhold.

sagen er den at exen konstant blander sig. Blander sig  Hvordan vi Gør tingene hjemme hos os og stikke konstant til min kæreste. Får ham til at få dårlig samvittighed overfor deres fælles barn. Kører rundt med min kæreste. Han har dog efterhånden lært at sige fra overfor hende , men kører tingene ikke efter hendes hovede så er der bål og brænd.  Det er blevet meget værre efter at vi har fået et fælles barn og det har sågar gjort at jeg har overvejet at gå fra ham for jeg ikke holde exen ud.  Jeg får decideret kvalme, ondt i maven og tynd mave når hun endnu en gang kommer på tale i vores hjem eller hun kommer med deres barn.  Holder rigtig meget af barnet og er bange for at det kommer til at gå ud over ham. 

Så piger hvad gør jeg. ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2017

Bananaalice

Hun skal passe sin matrikel, så passer i jeres. Simpelthen. Hold jer til hente/bringe situationer, og ikke mere end det. Lad vær med altid at tage telefonen, lad vær med at have mere med hende at gøre. Alternativt må I gå statsforvaltningen med det fordi hun umuliggøre samarbejde.  http://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=4777

I har det samvær I har. Resten skal I ikke tage jer af. Han skal få lidt mere hård hud over for hende, for hun er stressende. Direkte stressende. 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hej piger

jeg har brug for jeres råd. Sagen er den at jeg bor sammen med min skønne kæreste og vores fælles barn som vi fik i starten af året. Han har et barn fra tidligere forhold.

sagen er den at exen konstant blander sig. Blander sig  Hvordan vi Gør tingene hjemme hos os og stikke konstant til min kæreste. Får ham til at få dårlig samvittighed overfor deres fælles barn. Kører rundt med min kæreste. Han har dog efterhånden lært at sige fra overfor hende , men kører tingene ikke efter hendes hovede så er der bål og brænd.  Det er blevet meget værre efter at vi har fået et fælles barn og det har sågar gjort at jeg har overvejet at gå fra ham for jeg ikke holde exen ud.  Jeg får decideret kvalme, ondt i maven og tynd mave når hun endnu en gang kommer på tale i vores hjem eller hun kommer med deres barn.  Holder rigtig meget af barnet og er bange for at det kommer til at gå ud over ham. 

Så piger hvad gør jeg. ?  

Hvordan blander hun sig mere konkret? Altså hvad er det helt specifikt der sker, kan du komme med nogle eksempler? Og du siger der er bål og brand hvis ikke tingene kører efter hendes hoved, hvad er bål og brand? Altså hvad sker der konkret?

Så er det nemmere at svare  

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym

Hvad er det hun præcis gør, som du ikke kan klare, nu ved jeg ikke hvor gammel der fælles barn er, men frustrationen imellem jer 3 kan jo gå ud over  ham/hende :-) 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad er det hun præcis gør, som du ikke kan klare, nu ved jeg ikke hvor gammel der fælles barn er, men frustrationen imellem jer 3 kan jo gå ud over  ham/hende :-) 

Hun blander sig i hvordan vi Gør tingene hjemme hos os i forhold til hvordan hun gør hjemme hos dem. Drengen kommer ofte hjem til os og siger " mor har sagt " " og mor synes" når det handler om mig og min kærestes fælles barn Feks.  Drengen er 8 år. Hun putter tingene i hovedet på ham og siger at han har sagt sådan og sådan men når vi snakker med ham om det så handler det om noget helt tredje. Det er svært at forklare uden at gå for meget i detaljer da jeg ikke ved om hUn er herinde også.  

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Hvordan blander hun sig mere konkret? Altså hvad er det helt specifikt der sker, kan du komme med nogle eksempler? Og du siger der er bål og brand hvis ikke tingene kører efter hendes hoved, hvad er bål og brand? Altså hvad sker der konkret?

Så er det nemmere at svare  

Hvis tingene ikke køre efter hendes hovede som hun vil have det så går det ud over min kæreste. Han bliver gjort til en dårlig far og at han ikke gider sit barn. Før vi Fandt sammen kørte alt efter hendes hoved ( har han selv fortalt ) jeg har hjulpet ham med at sige fra overfor hende når hun beder ham gøre ting eller konstant ændre på samværet og han bare nikker og siger ja. 

Jeg er træt af at føle at hun har så stor indflydelse på vores familie og måden vi før tingene på hos os. Jeg er helt med på at de har deres barn sammen og de skal samarbejde omkring ham. Jeg er bare træt af at få det fysiskal dårligt. 

Anmeld Citér

15. juni 2017

B&J

Du skal snakke med manden om det længere er den ikke og hvis du ikke kan holde det ud jamen så er der jo kun 2 ting af gøre find dig i det eller smut 

Anmeld Citér

15. juni 2017

ErDetSnartNU

Du (I) giver simpelthen eksen lov til at have en for stor plads i jeres liv. Hvis du ligefrem overvejer at gå fra din kæreste (og gøre jeres barn til skilsmissebarn) på grund af hende, så synes jeg du skal du skal overveje, hvor meget du lader hendes mening og temperament fylde i din bevidsthed. 

Hvad så om hun bliver sur? Hvad så om hun synes I opdrager forkert? Hvad så om hun synes I giver for meget figenpålæg og for lidt ost? Hvis jeres reaktion konsekvent er at sige at "I er kede af at hun bliver så oprevet over det, men det er jeres valg, og hun må have en god dag" og så bare trækker på skuldrene, så tror jeg livet bliver lidt lettere for jer. Måske ikke i begyndelsen, hvor hun muligvis vil optrappe konflikten for at få en reaktion, men helt ærligt: Så længe I fylder bonus med bevidstheden om, at I elsker ham/hende, og at I godt ved at det er lidt svært lige nu, så kan hun da være så sur, som hun overhovedet orker. I er voksne mennesker - I skal ikke forme jeres liv efter om en tredjepart bliver sur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.