Hjælp min søn vil ikke ha klippet negle :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.085 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Mormilla

Hver gang han skal ha klippet de negle begynder han og skige og han gør alt for at jeg ikke kan klippe dem, Han sparker og  rykker hånden til sig

Synes at det er så hårdt fordi de skal jo klippes!

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at det bliver hyggeligt at få klippet negle???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Mira0911

Mormilla skriver:

Hver gang han skal ha klippet de negle begynder han og skige og han gør alt for at jeg ikke kan klippe dem, Han sparker og  rykker hånden til sig

Synes at det er så hårdt fordi de skal jo klippes!

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at det bliver hyggeligt at få klippet negle???

Sådan var Julie også... Jeg pjatter sammen med hende mens jeg skal klippe negle på hende...

Inden jeg begyndte sagde jeg til hende, at det gør ikke ondt og det skal gøres... Osv. osv...

Anmeld

8. oktober 2009

Honningblomst

Gør det når han sover eller lad ham være med til at trykke tre-i-en'eren ned så den klipper....eller pjat og fjol med det.
Knus Eva...

Anmeld

8. oktober 2009

Mormilla

Dutte84 skriver:

Sådan var Julie også... Jeg pjatter sammen med hende mens jeg skal klippe negle på hende...

Inden jeg begyndte sagde jeg til hende, at det gør ikke ondt og det skal gøres... Osv. osv...

Tror jeg ikke han kan forstå han er kun 17 mån. men vil da prøve. mange tak

Anmeld

8. oktober 2009

Mormilla

Eva skriver:

Gør det når han sover eller lad ham være med til at trykke tre-i-en'eren ned så den klipper....eller pjat og fjol med det.
Knus Eva...

Han vågner meget let og han vil slet ikke røre ved den men vil da prøve at se om jeg kan få ham til det mange tak

Anmeld

8. oktober 2009

Mira0911

Mormilla skriver:

Tror jeg ikke han kan forstå han er kun 17 mån. men vil da prøve. mange tak

Julie er 8 måneder...

Anmeld

8. oktober 2009

vatten

Jeg har gjort det til en vane for Mathias, at vi synger en bestemt sang, når vi klipper negle (eller sidder på potten og andet, som han ikke bryder sig om). Så som reglen koncentrer han sig om at synge med.

Men da han var mindre, der holdt jeg ham fast, når han skulle have klippet negle og børstet tænder. Jeg måtte nærmest ligge mig ovenpå ham.

Anmeld

8. oktober 2009

Mormilla

Dutte84 skriver:

Julie er 8 måneder...

Okay det må prøves så

Anmeld

8. oktober 2009

Mormilla

vatten skriver:

Jeg har gjort det til en vane for Mathias, at vi synger en bestemt sang, når vi klipper negle (eller sidder på potten og andet, som han ikke bryder sig om). Så som reglen koncentrer han sig om at synge med.

Men da han var mindre, der holdt jeg ham fast, når han skulle have klippet negle og børstet tænder. Jeg måtte nærmest ligge mig ovenpå ham.

Det vil jeg da os lige prøve

Anmeld

9. oktober 2009

qp

Her synger vi også når vi klipper negle....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.