Fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej piger :-) 

Min kæreste og jeg har prøvet at få børn længe, og ingenting er sket, jeg kom til udredning på hvad problemet kunne være på alm sygehus og fik afvide at jeg har en mild form af pco ( æggeblærer og meget lidt forhøjet blodprøver) Jeg har reglmæssig mens, men hvad jeg har læst mig frem til, kan det være jeg ikke producere store nok æg. Derfor har jeg kontaktet min egen læge med henblik på henvisning til en ferilitetsklinik, så vi kan få vores drøm opfyldt at få børn. 

Jeg bor i Nordjylland og jeg vil gerne vide hvilke kliniker der ligger heroppe. Jeg kan egentlig kun finde frem til en i Aalborg,  fauerskov ferilitetsklinik, men jeg kan se at han har fået dårlige anmeldElse og jeg vil gerne til en som tager mig seriøst,  selvom min pco kun er mild form. 

Er der nogle der har erfaringer med kliniker der ligger i Nordjylland, som lytrer og tager en seriøs? 

Kram herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Hej piger :-) 

Min kæreste og jeg har prøvet at få børn længe, og ingenting er sket, jeg kom til udredning på hvad problemet kunne være på alm sygehus og fik afvide at jeg har en mild form af pco ( æggeblærer og meget lidt forhøjet blodprøver) Jeg har reglmæssig mens, men hvad jeg har læst mig frem til, kan det være jeg ikke producere store nok æg. Derfor har jeg kontaktet min egen læge med henblik på henvisning til en ferilitetsklinik, så vi kan få vores drøm opfyldt at få børn. 

Jeg bor i Nordjylland og jeg vil gerne vide hvilke kliniker der ligger heroppe. Jeg kan egentlig kun finde frem til en i Aalborg,  fauerskov ferilitetsklinik, men jeg kan se at han har fået dårlige anmeldElse og jeg vil gerne til en som tager mig seriøst,  selvom min pco kun er mild form. 

Er der nogle der har erfaringer med kliniker der ligger i Nordjylland, som lytrer og tager en seriøs? 

Kram herfra

I Ålborg er der kun Faurskov og sygehuset. Næste sted er Århus. Nu ved jeg ikke hvor i Nordjylland du befinder dig?

jeg startede hos Faurskov og jeg var vild med ham. Jeg fik 4 iui men blev desværre ikke gravid. Jeg har også kun mild Pco. Nu er jeg på sygehuset for at få ivf. Men det er jeg altså heller ikke blevet gravid på.

faurskov er altså dygtig men nogle synes at han er meget kontant, jeg vil hellere have en gynækolog der er kontant, end en der giver mig falsk håb. jeg synes Fog han behandlede mig godt og i den grad tog mig seriøst

når vi har haft det sidste ivf forsøg tager jeg tilbage til Faurskov

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

I Ålborg er der kun Faurskov og sygehuset. Næste sted er Århus. Nu ved jeg ikke hvor i Nordjylland du befinder dig?

jeg startede hos Faurskov og jeg var vild med ham. Jeg fik 4 iui men blev desværre ikke gravid. Jeg har også kun mild Pco. Nu er jeg på sygehuset for at få ivf. Men det er jeg altså heller ikke blevet gravid på.

faurskov er altså dygtig men nogle synes at han er meget kontant, jeg vil hellere have en gynækolog der er kontant, end en der giver mig falsk håb. jeg synes Fog han behandlede mig godt og i den grad tog mig seriøst

når vi har haft det sidste ivf forsøg tager jeg tilbage til Faurskov

Hvad er iui og ivf? Jeg har intet imod en kontant læge, det vil jeg allerhelst, en som virkelig kan give mig svarene jeg skal hører, ikke hvad jeg vil hører, men hvad jeg har forstået, så er han vidst meget hastende og hurtig i sine behandlinger :-) 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Hvad er iui og ivf? Jeg har intet imod en kontant læge, det vil jeg allerhelst, en som virkelig kan give mig svarene jeg skal hører, ikke hvad jeg vil hører, men hvad jeg har forstået, så er han vidst meget hastende og hurtig i sine behandlinger :-) 

Iui er inseminering, ivf er reagensglas behandling. Altså det går hurtigt hos Faurskov, han sidder ikke og hyggesnakker og pussenusser om en. Der er mange der skal ind til ham i løbet af en dag. Jeg har aldrig følt at jeg er blevet sparket ud. 

Han har forklaret mig det jeg skulle vide. Og jeg har stillet ham spørgsmål hvis jeg har haft nogen og han har givet mig svar. 

Når jeg skulle insemineres fik vi det hurtigt overstået (det tager jo kun 2 min.) 

når han har gjort det går han på kontoret igen og jeg kan tage tøj på i fred og går ind til ham når jeg er klar til det. Så aftaler vi tid til blodprøve og det var det. 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Og du er ikke blevet gravid nogle af gangene?:-) 

Anmeld Citér

15. juni 2017

FrkC

Klinikken i Skive kan jeg varmt anbefale, men ddt er jo selvfølgelig ikke i Nordjylland :) 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Og du er ikke blevet gravid nogle af gangene?:-) 

Jo 1 biokemisk graviditet efter 1 fryseforsøg, men ellers ikke. 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Mortil2piger18

Jeg får foretaget ivf på sygehuset, det var kun iui hos Faurskov. Men tager tilbage og får iui hos ham igen efter det her sidste forsøg på sygehuset

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.