Størrelse på livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg er meget forvirret. Jeg er 10+3 i dag med tredje graviditet, men så vidt jeg er orienteret burde min livmoder ligge så lavt, at den endnu ikke kan mærkes. Men når jeg trykker på min mave fra navlen og ned kan jeg mærke noget hårdt og afgrænset, sådan rundt agtigt, som slutter et par fingre under min navle. Og da jeg fik en orgasme under sex i går, så fik jeg en plukve og det strammede (det startede også meget tidligt med andet barn), og der var denne denne runde afgrænsede tingest endnu hårdere og spændt op, så det kan vel dårligt nok være mine tarme? Men det giver jo ingen mening, det ville svare til jeg var 17 uger henne eller sådan noget, men det er jeg ikke.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2017

Anonym trådstarter

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Ingen der har nogle tanker eller erfaringer? 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym

Jeg venter også 3. barn og oplever det samme. Jeg er 11+4 og får også en plukve efter sex. Og føler også at jeg kan mærke toppen af min livmoder. Men jeg er ikke ret stor og derfor bliver jeg ret hurtigt stor på maven, da den kun kan vokse udad 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg venter også 3. barn og oplever det samme. Jeg er 11+4 og får også en plukve efter sex. Og føler også at jeg kan mærke toppen af min livmoder. Men jeg er ikke ret stor og derfor bliver jeg ret hurtigt stor på maven, da den kun kan vokse udad 

Så er jeg ikke alene! Jeg vejer desværre for meget og er polstret på maven, så jeg ser bare lidt mere fed ud end jeg plejer Det er selvfølgelig smart nok, når man ønsker at skjule det til efter NF! Haha

Anmeld Citér

15. juni 2017

FruSteffensen

Altså jeg tænker lidt at det vel er normalt når man er 3. gangs gravid. Livmoderen bliver jo aldrig helt lille igen når den først har været strukket én gang, men selvfølgelig er der lidt langt fra uge 10 til 17. Du kan ikke være en måned længere henne end du tror?

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Så er jeg ikke alene! Jeg vejer desværre for meget og er polstret på maven, så jeg ser bare lidt mere fed ud end jeg plejer Det er selvfølgelig smart nok, når man ønsker at skjule det til efter NF! Haha

Jeg har også lidt ekstra på sidebenene, men jeg har simpelthen den fineste gravidmave, så selvom jeg er en tyksak, har jeg meget svært ved at skjule min mave. Min mave har altid set nogenlunde ud, selvfølgelig medtaget efter 2 graviditeter der begge endte i akutte kejsersnit, så den har ligesom en "pølse" nederst. Men det er primært min røv og mine lår, fedtet sidder, så måske derfor min mave hurtigt buler ud. Har dog ikke tager på endnu

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Altså jeg tænker lidt at det vel er normalt når man er 3. gangs gravid. Livmoderen bliver jo aldrig helt lille igen når den først har været strukket én gang, men selvfølgelig er der lidt langt fra uge 10 til 17. Du kan ikke være en måned længere henne end du tror?

Nope, var til tidlig scanning 8+2 og var præcis så langt henne som jeg troede  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.