Gravid eller ej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej:-) 

Jeg er gået 3 dage over tid, hvor min mens ALTID er reglmæssig på dag 31.. Min kæreste og jeg har prøvet meget længe( 3 år) og har i maj kontaktet ferlitets klinik med henblik på hjælp og udredning, så efter jeg kontakter dem, har vi egentligt ikke prøvet, altså jo stadig hygget, men ikke tænkt over at det kunne blive til noget. :-) 

Men jeg opdagede så Igor at jeg var gået 2 dage over min mens, og havde ingen sympomer overhovedet. 

Jeg har endnu ikke taget en test, da jeg tænker mens er sikkert lige om hjøret, og hvilket jeg måske stadog tror da jeg så idag begynder at få lidt mens smerter, men kun i "perioder" sådan på Ca 5 min hver anden time Ca,  og har haft lidt blodigt udflåd som kun kom på papiret, når jeg tørrede mig, det er så slut igen og har kun de mens lignede smerter.. altså som om mens presser på, men ikke bryder helt ud hvis det giver mening? Jeg har også stikkende jag i min højre side af æggestokken og er sygt oppustet.. 

Hvad vil i tænke hvis i var i min situation? Jeg tænker jeg venter til imorgen, for at se om røde melder sin ankomst, men hvis den ikke kommer, tror i så måske der er gevinst? Jeg håber selvfølgelig, men sætter ikke næsen op efter det :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

CinemaStrange

Det er umuligt at gætte på desværre. Det eneste der med sikkerhed kan afgøre det, er en graviditetstest.  Men hvis du er 3 dage over tid i en regelmæssig cyklus burde du også kunne teste positivt nu, så det er bare at få fat i en test. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Du bliver nødt til bare at prøve at teste i morgen, vi kan desværre ikke svare på om du er gravid eller ej.

Opdater endelig når du har taget testen.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Tænkte også bare mere omkring det blodige udflåd, og mens smerterne.. 

Jeg vil selvfølgelig tage en test, hvis mens ikke komme i morgen :-) 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tænkte også bare mere omkring det blodige udflåd, og mens smerterne.. 

Jeg vil selvfølgelig tage en test, hvis mens ikke komme i morgen :-) 

Det kan både være fordi du er gravid men kan også sagtens være mens der snart er på vej. Ø

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg vil gå ned efter en test lige om lidt, her til morgen har jeg fået igen blodigt udflåd, men syntes det ser vildt mærkeligt ud? Som om det er en mælkehvid udflåd blandet med en rosa farve ikke rigtig smerter, meget lidt, så nu må.vi se :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.