Hun vil KUN have mælk herhjemme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

4xGreve

Ja som overskriftet lyder så vil Daniella KUN have mælk herhjemme, ikke nogen former for fast føde, det er lige meget hvad vi tilbyder hende...

F.eks i aften til aftens maden valgte vi at lave pasta med dolmio til for det plejer hun at elske, men men men det eneste der skete var at hun tog det op at skålen, kastede det ud på boredet eller ned på gulvet og peget så på sit kop, det vi så sagde at hun skulle spise lidt mad først blev der drama skrig, så det endte med at hun fik sit kop, og det endte med at hun også drak mit glas med mælk...

Siden hun var syg for ca. 14 dage siden har hun ikke gidet fast føde herhjemme men hun vil gerne i DPèren...

Er vi at blive skør, for hun plejer ellers gerne at vil have noget af de forskellige ting vi har prøvet at tilbyde hende men lige for tiden er der bare ikke noget at gøre...

Og det er selvom der er hygge ved boredet, vi prøver at hjælpe hende og lader hende selv mm.

Er der andre der har prøvet dette? hvis ja hvad gjorde i så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

HappyPip

Hvorfor vil hun gerne spise i DP? Er det fordi der ved barnet at der bare ikke er plads til særbehandling?

Jeg ved ikke hvor gammel hun er, men her vil M spise selv, så det får han lov til. Er han sulten nok, får vi også lov at give nogle bidder ind imellem.

Men hvis I først siger at hun skal spise før mælk og så når hun skriger så laver i det om, så finder hun vel ud af, at hun kan få det som hun vil, når hun skriger? Jeg ved det ikke, M er ikke så gammel endnu, at vi har de udfordringer endnu.

Hvad med en blid overgang igen fra mælk over yoghurt og lignende og så til almindelig mad igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.