Hjælp, er den positiv?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
7 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2017

Anonym trådstarter

Har jeg stirret mig blind på denne test, eller er der en meget svag streg?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

Bananaalice

Ja, din graviditetstest har en meget svag streg i testfeltet. Om det er en "skygge" eller hvad er jo så næste spørgsmål, men jeg ville ikke glæde mig for tidligt.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Forstår ikke hvorfor folk altid skal være så negative, når nogle lægger billeder af deres graviditetstests op. Jeg kan godt se en svag streg på din test, og hvis den er kommet inden for tiden tør jeg godt ønske tillykke 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Ja, din graviditetstest har en meget svag streg i testfeltet. Om det er en "skygge" eller hvad er jo så næste spørgsmål, men jeg ville ikke glæde mig for tidligt.

Jeg vælger heller ikke at glæde mig! Har absolut ingen planer om en baby lige nu, da Vi allerede har en på små 5mdr. Vi beskytter os, men min mens er snart 2 uger forsinket og har voldsom kvalme 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forstår ikke hvorfor folk altid skal være så negative, når nogle lægger billeder af deres graviditetstests op. Jeg kan godt se en svag streg på din test, og hvis den er kommet inden for tiden tør jeg godt ønske tillykke 

Tager det ikke så tungt, da Vi ikke har planer om en baby lige pt. Men altså hvis der kommer en så kommer der en

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Det er da ikke at være negativ, men realistisk. Er man negativ, hvis man ikke kan se en streg? Er det bedre at lyve og give folk falsk håb? Er man negativ, når man er ærlig omkring risici ved fx at teste for tidligt? Eller realistisk? Jeg tror, at der er mange, især førstegangsgravide, der ikke ved noget om bio'er, og at ekstremt mange graviditeter går til grunde inden 4+0..

Nå, men TS, jeg kan godt ane et eller andet

Anmeld Citér

15. juni 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Hvordan er det jeg skriver negativt? Jeg skriver der er en streg? Jeg ved bare godt selv hvor ondt det gør at man kan se en masse streger, alle herinde skriver "tillykke", "Du skal være mor", "Ja du er gravid", og bum dagen efter får man menstruation. Den smerte ønsker jeg ikke for andre, derfor, når den er så svag som det der, vil jeg hellere sige "Ja, du har en graviditetstest med to streger i, men om den ene er en skygge, kan godt være". En posititv graviditetstest (afhængig af tidspunktet) betyder hverken at man bliver mor, eller får en baby. Det betyder man har HCG og noget i kroppen der er igang med at brygge. Hvad næste stadie så er, det kan kun lægen konstatere, og ikke et webforum. Lad os nu prøve at være mere realistiske, så så mange ikke bliver så kede af det når det ikke går fordi "jamen alle inde på baby.dk kunne se det"  las os passe på hinanden og være ærlige over for hinanden. 

Trådstarter: Jeg håber lægen kan give dig hvad end svar du så vil have Har du prøvet en ny test?? Ellers vent et par dage

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Hvordan er det jeg skriver negativt? Jeg skriver der er en streg? Jeg ved bare godt selv hvor ondt det gør at man kan se en masse streger, alle herinde skriver "tillykke", "Du skal være mor", "Ja du er gravid", og bum dagen efter får man menstruation. Den smerte ønsker jeg ikke for andre, derfor, når den er så svag som det der, vil jeg hellere sige "Ja, du har en graviditetstest med to streger i, men om den ene er en skygge, kan godt være". En posititv graviditetstest (afhængig af tidspunktet) betyder hverken at man bliver mor, eller får en baby. Det betyder man har HCG og noget i kroppen der er igang med at brygge. Hvad næste stadie så er, det kan kun lægen konstatere, og ikke et webforum. Lad os nu prøve at være mere realistiske, så så mange ikke bliver så kede af det når det ikke går fordi "jamen alle inde på baby.dk kunne se det"  las os passe på hinanden og være ærlige over for hinanden. 

Trådstarter: Jeg håber lægen kan give dig hvad end svar du så vil have Har du prøvet en ny test?? Ellers vent et par dage

Venter et par dage og tager så en ny��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.