Anonym skriver:
Forstår ikke hvorfor folk altid skal være så negative, når nogle lægger billeder af deres graviditetstests op. Jeg kan godt se en svag streg på din test, og hvis den er kommet inden for tiden tør jeg godt ønske tillykke 
Hvordan er det jeg skriver negativt? Jeg skriver der er en streg? Jeg ved bare godt selv hvor ondt det gør at man kan se en masse streger, alle herinde skriver "tillykke", "Du skal være mor", "Ja du er gravid", og bum dagen efter får man menstruation. Den smerte ønsker jeg ikke for andre, derfor, når den er så svag som det der, vil jeg hellere sige "Ja, du har en graviditetstest med to streger i, men om den ene er en skygge, kan godt være". En posititv graviditetstest (afhængig af tidspunktet) betyder hverken at man bliver mor, eller får en baby. Det betyder man har HCG og noget i kroppen der er igang med at brygge.
Hvad næste stadie så er, det kan kun lægen konstatere, og ikke et webforum. Lad os nu prøve at være mere realistiske, så så mange ikke bliver så kede af det når det ikke går fordi "jamen alle inde på baby.dk kunne se det" 

las os passe på hinanden og være ærlige over for hinanden.
Trådstarter: Jeg håber lægen kan give dig hvad end svar du så vil have
Har du prøvet en ny test?? Ellers vent et par dage
Anmeld
Citér