Gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2017

mmerle

Hej derude

Whaat, troede aldrig jeg skulle ende her og skrive dette. Er rimelig chokeret, men står med en positiv graviditetstest i hånden!! Faktisk to for det ikke skulle være løgn.

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til hele situationen, da min kæreste og jeg, faktisk ikke rigtig er helt sammen for tiden. Vi har haft lidt tid hver for sig, men har jo så alligevel mødtes og har tydeligt mærket de varme følelser for hinanden, som vi uden nogen tvivl har. Udadtil lyder det nok som det rene rod, men tror ikke rigtig nogen af os havde regnet med det ville lykkes i første forsøg, men det er det jo så åbenbart. Der er som sagt ingen tvivl om at vi har meget meget varme følelser for hinanden, ellers ville det heller aldrig have været sket, men da vi ikke rigtig bor sammen for tiden, og i en alder af 22 år, ved jeg helt ærlig talt ikke hvad jeg skal sige til det. Har endnu ikke sagt det til nogle andre. Hvad ville I umiddelbart stille op? Og har I et forslag til en meget hurtig dæmpelse af nerverne og en bare forholdvist neddæmpet måde at fortælle budskabet videre på?

Mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

vonkillinger

Hej.

Synes du skal tage fat i din kæreste som det første og dele det med ham.

Fordi lige meget hvad I vælger så skal du ikke stå alene med det.

Jeg boede heller ikke sammen med min søns far under graviditeten eller vores søns første leve år.

Nogle gange kommer børn bare også må man lytte til sig selv, hvad er det bedste for mig selv? Hvor er min situation nu og de næste mange år frem?

Vil jeg kunne skaffe alt det et barn behøver er jeg klar til at Være mor ikke bare nu og de næste 19 år, nej resten af livet.

Held og lykke med det. ☺

Varme tænker og knus til dig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.