Hej.
Sagen er den, at jeg omkring d. 3 juni glemte en p-pille, og besluttede mig derfor for at holde en 7-dages pause for at få min menstruation. På det tidspunkt havde jeg taget p-piller uden pause i 2 måneder. Jeg har haft ubeskyttet sex dagene op til og dagene efter.
Jeg fik ingen blødning - det plejer jeg altid at få 1-2 dage efter p-pillestop. I de perioder hvor jeg slet ikke har anvendt p-piller har min menstruation været ret stabil.
Jeg har taget utallige graviditetstest, men de er negative - jeg ved godt, at det nok også er for tidligt at se noget, men det er lidt forvirrende når jeg hverken kender min ægløsning, og den blødning man bør få efter p-pillestop ikke er en reel menstruation, så vidt jeg har forstået.
Den sidste uge har jeg været enormt træt, haft svært ved at sove, taget lure midt på dagen, murren i underlivet som føles mildere end menstruationssmerter, hovedpine, forstoppelse efterfulgt af diarré, sart tandkød og store humørsvingninger.
Eftersom jeg ikke ved meget om ægløsning og hvornår man kan blive gravid efter p-piller har jeg ingen idé om min mulighed for at være gravid. Er der nogen herinde som har haft lignende oplevelse, og været gravid?
Det er ikke en planlagt graviditet, men al den fokus på graviditet i mit hovede, og min kærestes støtte har gjort at jeg virkelig gerne vil det her.
Anmeld
Citér