Kunne i også mærke det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej ladies!

Jeg er gravid med 3. barn, og jeg er 10+1 i dag. Det er ved at være nogle år siden jeg sidst var gravid (4.5 år), så det er jo svært at huske, hvordan det var den gang.

Jeg har hele tiden kunne mærke, jeg er gravid: Kvalmen, trætheden, de ømme bryster og ligamentsmerterne lyver ikke Men nu synes jeg, at jeg er nået der til, hvor jeg virkelig sådan kan mærke inden i kroppen, at jeg er gravid, hvis det giver mening.

Altså sådan en fornemmelse af tyngde, eller at "der er noget" nede ved livmoderområdet. Ikke på en ubehagelig måde, bare som om, at der ikke er tomt, eller hvad man siger. Er der andre der har oplevet det, da de nåede så langt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej ladies!

Jeg er gravid med 3. barn, og jeg er 10+1 i dag. Det er ved at være nogle år siden jeg sidst var gravid (4.5 år), så det er jo svært at huske, hvordan det var den gang.

Jeg har hele tiden kunne mærke, jeg er gravid: Kvalmen, trætheden, de ømme bryster og ligamentsmerterne lyver ikke Men nu synes jeg, at jeg er nået der til, hvor jeg virkelig sådan kan mærke inden i kroppen, at jeg er gravid, hvis det giver mening.

Altså sådan en fornemmelse af tyngde, eller at "der er noget" nede ved livmoderområdet. Ikke på en ubehagelig måde, bare som om, at der ikke er tomt, eller hvad man siger. Er der andre der har oplevet det, da de nåede så langt?

Jeg er 10+5 og har også mærket graviditeten på enorm træthed, kvalme og opkast, ømme bryster og ømhed omkring livmoderen. 

Jeg er førstegangssgravid, så jeg ved ikke rigtigt hvordan det 'skal' føles, hvis det giver mening  Men hvad jeg synes nemlig også jeg har kunne mærke, som om at der er noget dernede 

Anmeld Citér

13. juni 2017

MorTil3+

Her ved vores nr 3 kunne jeg også mærke ham 10+?, de 2 andre mærkede jeg i uge 15 og 17. Og her ved nr 3 kunne man allerede mærke ham udenpå min mave i uge 17, hvor det var et par uger senere med de 2 andre. Er meget slank og ham nr 3 her har bare sparket lidt mere og hårdere end de andre, er glad for han blev født for tidligt for han ku virkelig sparke til og mine ribben var meget ømme så godt han ikk var større.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.