Åh altså... Selvom jeg selvfølgelig forstår, at man er nysgerrig på symptomer osv., så tænker jeg nogen gange, at de her spørgsmål er lidt omsonst. Det er virkelig ikke for at støde dig, men du ved jo allerede godt, at det eneste der kan fortælle, om du er gravid, er en test. Og ja, selvfølgelig kan du være gravid, hvis du har dyrket ubeskyttet sex
Problemet med alle de pokkers symptomer er, at de lige så vel kan være der, fordi mens er på vej, også selvom man ikke plejer at opleve det ved mens. Så reelt set er der ingen der kan sige, om det er tegn på du er gravid. Hvis det er nogen hjælp kan jeg for eksempel sige, at jeg havde symptomer på graviditet 3 mdr. i streg, jeg plejede IKKE at have det sdåan ved mens. Oppustet, ømme bryster, mega træt, murren. Men jeg var ikke gravid. Den måned jeg faktisk blev gravid, havde jeg ingen symptomer. Mine symptomer er først startet sådan en 6 uger henne..
Jeg er ikke anonym, fordi jeg ikke vil stå ved mine ord, men fordi det ikke er offentligt, at jeg er gravid endnu. Få du købt en test, hvis du er over tid, eller se det an 
Anmeld
Citér