Tidlige graviditetsgener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2017

Anonym trådstarter

Er anonym lidt endnu  

Jeg er nygravid, et sted mellem uge 4-6. De sidste par dage har jeg haft ondt i lænden, ømme brystvorter, meget træthed og stik/murren i underlivet. 

Oplevede I andre også det tidligt i graviditeten? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Er anonym lidt endnu  

Jeg er nygravid, et sted mellem uge 4-6. De sidste par dage har jeg haft ondt i lænden, ømme brystvorter, meget træthed og stik/murren i underlivet. 

Hej du, 

Stort tillykke med de to streger! 

Træthed, ømme bryster og murren/menssmerter var jeg også igennem i starten denne gang, så det er jeg overbevist om er helt normalt 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hej du, 

Stort tillykke med de to streger! 

Træthed, ømme bryster og murren/menssmerter var jeg også igennem i starten denne gang, så det er jeg overbevist om er helt normalt 

Mange tak 

Godt at hører, at jeg ikke er alene. Er også sikker på, at det er helt normalt, det er jo kun godt at man mærker noget 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Frk.S

Ja, murren som menssmerter og træthed havde jeg også helt fra starten alle 3 gange. 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Mamalu

Ja jeg havde også mens lign smerter samt kvalme. 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er anonym lidt endnu  

Jeg var sindssygt træt, og det begyndte et par dage frø jeg fandt ud af at jeg var gravid. Jeg lider rigtig meget af høfeber i forvejen, og det var lige deromkring det var rigtig slemt, så jeg tænkte at det bare var derfor. Havde også mensessmerter, og troede jo bare at det var mens der var på vej. Mine bryster har også været helt vildt ømme rigtig tidligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.