Forvirret.. Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2017

Babyyyyy93

Hej alle, jeg håber måske at i kan hjælpe mig. 

For et måned siden startede vi herhjemme projekt baby hvor jeg stoppede på mini p piller, 3 dage efter fik jeg min menustration men har ikke set skyggen af den og er nu gået 3 dage over tid. 

Jeg er hamrende træt, jeg plejer altid at være et morgen menneske men har nu svært ved at trække mig op af sengen. Jeg har taget 2 teste som begge var tydeligt negetative! Så jeg er lidt forvirret samtidig med at man går og håber 

Det skal sige at jeg er lige gået igennem et lille vægtab men tvivler på om det kan gå ind og påvirke min krop så meget 

Er der nogen som har stået i samme situation og hvordan endte det? 

Knus den forvirret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2017

Bananaalice

Det er vel også normalt at ens menstruation er lidt urergerlig efter mini-pille stop som det er på p-piller for mange.. Så synes ikke du skal give det andet energi, end at din krop lige skal finde et normalt leje igen, der kan være mange årsager til træthed

Anmeld Citér

12. juni 2017

Babyyyyy93

Det har du ret i, synes bare at symptomerne er der men man kan bilde hjernen mange ting ind 

Anmeld Citér

12. juni 2017

Enlig

Det er nok fordi dj er stoppet på minipiller. Jeg havde også sidste mdr vildt mange symptomer på graviditet, hvad det var ved jeg ikke. Da jeg stoppede på p piller for to år siden . Vil give det en uge eller to .

Anmeld Citér

12. juni 2017

Babyyyyy93

Ja præcis, jeg må vente men man kan vel stadig godt blive gravid selvom en cyklus driller 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.