En sjov, men underlig episode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
5 svar
6 synes godt om
12. juni 2017

SkønneSusanne

Efter en hæsblæsende aften, har jeg valgt at gå til denne gruppe, da jeg har oplevet noget særdeles mærkværdigt. Min søn, Klaus, var igang med at lege med hans nye fidget spinner. Da han kun er 2 år, og ikke ligefrem et motorisk geni, spinner han spinneren, hvorefter han slår den tilbage i hovedet med en imponerende fart (vil skyde på 50-60 km/t). Jeg ved ikke, om i har set en fidget spinners form (den er i hvertfald meget sjov), men da han bliver ramt, siger det et højt og mærkværdigt ''Badunk''. Jeg kigger hurtigt på ham, da lyden vækker min interesse. Han begynder straks at vræle, som gode gamle Klaus jo altid gør. Men da jeg kigger ham i panden, har han denne meget sjove form i panden. Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine, og jeg vil da gerne indrømme, at jeg fældede en tåre af latter. Imens han græder, slår det mig pludseligt, at det måske var et lidt bøvet tidspunkt at grine på. Derfor skriver jeg herinde for at vide, om jeg nu er en dårlig mor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2017

Liland

Profilbillede for Liland

endnu en troll eller måske den samme?

Anmeld

12. juni 2017

SkønneSusanne

Liland skriver:

Øhm hvad? Jeg er helt ny herinde! Lige nu har jeg bare en super dårlig mavefornemmelse efter, at jeg har grint af, at mit barn fik en fidget-spinner i hovedet. Jeg skriver bare herinde, for at høre andre forældres mening. 

Undskyld, hvis jeg har generet dig!

Anmeld

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Liland skriver:

Nu fik jeg skideballe af den anden. Men jeg tænkte det også, da de virkelig lyder/skriver ens. Går hurtigt i forsvar. 

Anmeld

12. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Liland skriver:

Sikker på det er den samme. Også under navnet Charlotte Tishøj. Så har han/hun også kommenteret på eget oplæg. Fniser sikker i selvfornøjelse, med illusion af storslået intelligens og kreativitet. Synd det bare er samme kedelige gentagelser og banaliteter personen er i stand til at producere.

Anmeld

12. juni 2017

SkønneSusanne

Jeg ved ikke, hvor i alle sammen får det her fra. Jeg er egentligt også lidt ligeglad med, om i synes jeg er en såkaldt "troll", og om jeg skriver på samme måde som Charlotte. Jeg vil bare gerne høre andres mening, om det der skete med mit barn tidligere i dag - intet andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.