Hejsa alle skønne forældre/kommende forældre! 
I anledningen af min elskede datters (Cirkel - nogle gange kalder jeg hende Cirkeline!) fødselsdag for nogle dage siden, arrangerede min kæreste og jeg en super fødselsdag (det synes vi i hvertfald) for hende. Her var alle hendes venner fra børnehaven inviteret, men pludseligt skete der noget lidt sært. Nogle af drengene - bl.a. Marinus, Valdemar og Øjvind - forlod pludseligt festen!!! Jeg kunne virkelig ikke forstå det - de var væk så hurtigt som vinden, når det blæser. Næsten orkanstyrke!! Så blev Cirkel utroligt ked af det, specielt fordi hun var helt forelsket i Øjvind (Cirkel har haft et godt øje til Øjvind lige siden de så hinanden for første gang).
Lige siden er Cirkel begyndt at opføre sig underligt, når vi spiser aftensmad. Hver gang hun skal tage en tår skummetmælk fra Spar, slikker hun lige en gang på bordet inden hun drikker. Min kæreste, Frodo, og jeg har tænkt meget over det, men vi kan bare ikke finde ud af, hvorfor hun gør det. Men en ting har strejfet vores hoveder: For nogle uger siden malede vi vores ahornstræbord blåt, hvor vi selvfølgelig gav det en gang GORI trætereasse-olie før malingen kom på. Derfor har vi tænkt på, om det er denne maling (eller olien), som Cirkel synes smager godt. Kan det være Cirkels måde at afreagere på, eftersom Øjvind forlod festen?
Mvh en meget bekymret mor!!! Håber i har nogle gode råd til at hjælpe en knust datter <3
Anmeld