Hvor længe kan implantations blødning vare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har lige et spørgsmål. 

Min kæreste og jeg har prøvet en del tid at lave nr 2, og har haft en del skuffede øjeblikke, hvor jeg troede jeg var gravid, men mens kom dagen efter, denne gang har jeg lidt små symtomer, lidt små ondt i brysterne, murren i den ene side af underlivet og en smule lyserød hver gang jeg tørre mig efter toiletbesøg, jeg har sådan en små stikken fornemmelse i den ene side af underlivet, jeg er enormt træt og lidt dvask, kan det evt være tegn på graviditet? jeg tør virkelig ikke håbe på noget som helst, det skal lige siges at den lille blødning kom igår og der er en uge til forventet mens, årh ha jeg er så nervøs for den heller ikke er der denne gang, jeg tør bare ikke håbe på noget som helst, håber nogle kan være behjælpelig. 

Undskyld det lidt lange opslag, men har brug for at få det ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej,

Jeg har lige et spørgsmål. 

Min kæreste og jeg har prøvet en del tid at lave nr 2, og har haft en del skuffede øjeblikke, hvor jeg troede jeg var gravid, men mens kom dagen efter, denne gang har jeg lidt små symtomer, lidt små ondt i brysterne, murren i den ene side af underlivet og en smule lyserød hver gang jeg tørre mig efter toiletbesøg, jeg har sådan en små stikken fornemmelse i den ene side af underlivet, jeg er enormt træt og lidt dvask, kan det evt være tegn på graviditet? jeg tør virkelig ikke håbe på noget som helst, det skal lige siges at den lille blødning kom igår og der er en uge til forventet mens, årh ha jeg er så nervøs for den heller ikke er der denne gang, jeg tør bare ikke håbe på noget som helst, håber nogle kan være behjælpelig. 

Undskyld det lidt lange opslag, men har brug for at få det ud. 

Slet ingen der vil svare ? Synes det tit man oplever at folk ikke gider svare herinde ����

Anmeld Citér

10. juni 2017

helle85

Anonym skriver:

Slet ingen der vil svare ? Synes det tit man oplever at folk ikke gider svare herinde ����

Det kan være der ikke er nogen der svare fordi de ikke ved der.

Det eneste der kan give dig svar på om du er gravid er at tage en test eller gå til lægen.

Det kan være tegn på at du er gravid. men det kan også være indbildning, hvis man rigtig meget ønsker at blive gravid, så kan man få alle tegnene på det, uden at være det.

Håber det snart lykkes for jer

Anmeld Citér

11. juni 2017

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

Det kan være der ikke er nogen der svare fordi de ikke ved der.

Det eneste der kan give dig svar på om du er gravid er at tage en test eller gå til lægen.

Det kan være tegn på at du er gravid. men det kan også være indbildning, hvis man rigtig meget ønsker at blive gravid, så kan man få alle tegnene på det, uden at være det.

Håber det snart lykkes for jer

Mange tak. Men det er så svært og få det ud af hovedet når man så brændende ønsker sig en mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.