De der test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2017

Anonym trådstarter

Skriver anonymt da jeg ikke vil frem med min graviditet endnu. 

Jeg blev insemineret for snart 14 dage siden og ja kunne jo ikke vente med at teste. Og ja de er positive uden tvivl. 

Men hvordan er det med dem. Hvis de svinger​ i tydligheden? Er godt nok kun 3+4 og ja ved chancen for en bio er der. Men har aldrig fået så positivt test ikke siden min datter. 

Men hvornår skal man begynde at være nervøs er det når den er meget utydelig eller helt negativ igen?

Lørdag, søndag og mandag havde jeg ælsmerter ikke voldsomme men i den side jeg havde er modnet æg og fik af vide det var ægget der satte sig fast jeg kunne mærke.

Håber nogen kan hjælpe

Tør ikke være glad for mine positive test.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2017

Anonym

Så længe de er positive kan du jo godt glæde dig. Men du må nok være forberedt på at risikoen for at begynde at bløde ved forventet mens eller lige efter stadig er der. Der er altid risiko for en SA så man kan jo fortælle alle at de ikke må glæde sig så nævne risikoen er der, men man glæder sig jo alligevel. Så hvis du har positive tests kan du glæde dig, men hav lige i baghovedet at det kan være en bio.  

Anmeld Citér

10. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så længe de er positive kan du jo godt glæde dig. Men du må nok være forberedt på at risikoen for at begynde at bløde ved forventet mens eller lige efter stadig er der. Der er altid risiko for en SA så man kan jo fortælle alle at de ikke må glæde sig så nævne risikoen er der, men man glæder sig jo alligevel. Så hvis du har positive tests kan du glæde dig, men hav lige i baghovedet at det kan være en bio.  

Altså har haft 3 biokemisk abort hvor jeg var blevet gravid på præsperm og alle gange har jeg fået enten svamp i skeden eller mens smerter ugen op til mens og aldrig haft de der ægløsning smerter som jeg havde sidste weekend.

Har bare hørt at hvis testene svinger meget i tydligheden så er det en biokemisk eller en sa. Men nogen siger det er noget vrøvl. 

Jeg er så glad for at jeg skal scannes i uge 7 hvis det viser sig mens udbliver og testene er til at stole på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.