Jeg er virkelig i tvivl. Og jeg syntes ellers jeg havde styr på det hele.
Jeg er anden gangs gravid i uge 26. Alt i denne graviditet har været meget anderledes end i første, så meget føles helt nyt.
Jeg har siden uge 14 døjet meget med plukkeveer, især når jeg slapper af. De har ikke på noget tidspunkt været smertefulde eller generende, men maven har spændt fuldstændigt op hver gang. Snakkede med min jordemoder om det som ikke var bekymret. De må bare ikke være smertefulde eller blive regelmæssige.
De sidste par dage er der dog nogle ting der har ændret sig. Jeg er ikke engang sikker på at der er tale om plukkeveer. Af og til føles det som om hele min mave ruller rundt (og nej, der er ikke bevægelse fra baby. Kan tydeligt mærke forskel) når dette sker skal jeg virkelig koncentrere mig om min vejrtrækning. Ikke at det er smertefuldt, bare ekstremt irriterende og kvalmefremkaldende, og så er det svært at trække vejret imens. Samtidig har jeg de sidste par dage haft mens lign. Smerter. Lidt ligesom i starten af graviditeten. Kan læse mig frem til at det ikke er normalt på dette tidspunkt i graviditeten.
Jeg kan ikke finde ud af om der er noget at være bekymret over eller ej. Jeg mærker masser af liv, har ingen blødninger eller noget som helst. Kun den mærkelige fornemmelse og de lette mens. Smerter. Skal til jordemoder igen om to uger, men ved ikke om det kan vente til der.
Jeg er forresten lige blevet testet for blærebetændelse, så det er ikke en blærebetændelse der er skyld i det.
Anmeld
Citér