Gravide veninder/par?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2017

Beti89

Hej dejlige babybrugere

Jeg er gravid i 20. Uge og kæresten og jeg er bare lykkelige for det endelig skete efter at ha forsøgt i næsten et år  dog synes jeg desværre ikke at jeg har ret mange veninder tilbage, da det som om vi bare er forskellige steder i vores liv..Jeg føler mig lidt alene her i graviditeten, og savner virkelig nogle søde veninder, at snakke med - gerne nogle der selv er gravide eller har børn, som man kan relatere sig bedre til. Jeg kunne godt tænke mig at finde en/nogle som jeg klikker godt med og forhåbentlig kan blive en god veninde i fremtiden og ik bare her og nu en gang imellem  alderen er ikke vigtig for mig bare vi klikker og har nogle fælles interesser.. En man kan lave alt med lige fra cafe, film, shopping, træning ja you name it   det ku også være andre par, som også savner nogle som er samme sted i livet ift. Børn osv.. 

Ska måske lige nævne, at jeg selv er 27 og kæresten er 29.. Vi bor på Amager og venter vores første barn 

Hvis der sidder andre ligesom mig derude så i velkommen til at skrive her el i en privat besked 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.