Børnehave og vuggestue i en anden by.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
3 synes godt om
9. juni 2017

AMM00

Hej.

sagen er den at vi flytter til Hillerød, og jeg kommer muligvis til at få et fast job i Farum. 

Mit spørgsmål er så om mine børn kan komme i børnehave og vuggestue i Farum selvom vi bor i Hillerød ? På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det kan de godt hvis der er plads. 

Du skal bare være opmærksom på at det er pisse dyrt da det er en anden kommune end den i bor i

Anmeld Citér

9. juni 2017

Mrsopsand

Mamman skriver:

Det kan de godt hvis der er plads. 

Du skal bare være opmærksom på at det er pisse dyrt da det er en anden kommune end den i bor i

Det er altså ikke rigtigt. 

Man skal kun betale den eventuelle difference hvis dagtilbudet i den anden kommune er dyrere end ens egen kommune. Oftest ligger priserne ikke så langt fra hinanden. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mrsopsand skriver:

Det er altså ikke rigtigt. 

Man skal kun betale den eventuelle difference hvis dagtilbudet i den anden kommune er dyrere end ens egen kommune. Oftest ligger priserne ikke så langt fra hinanden. 

Det er vist forskelligt fra kommune til kommune

Anmeld Citér

9. juni 2017

Kindfed

Mamman skriver:

Nemlig. Vi skulle betale 5000kr ekstra pr måned (!), da vi flyttede fra Århus til en nabokommune. Helt gakkelak. Så vores barn måtte skifte.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mamman skriver:

Ja prisen er forskellig, men hvis de har inst i Farum i forvejen, bliver det altså ikke dyrere for dem det koster det samme for en plads i Farum uanset hvad. Men det kan godt være at det er dyrere end pladserne i Hillerød.

har selv inst i en anden kommune end min egen. 

Anmeld Citér

10. juni 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AMM00 skriver:

Hej.

sagen er den at vi flytter til Hillerød, og jeg kommer muligvis til at få et fast job i Farum. 

Mit spørgsmål er så om mine børn kan komme i børnehave og vuggestue i Farum selvom vi bor i Hillerød ? På forhånd tak 

Jeg vil gøre dig opmærksom på at det kan være ærgerligt for dit barn ikke at have nogle at følge til fritidshjem/SFO/skole med. 

Anmeld Citér

10. juni 2017

AMM00

Mor11 skriver:

Ja prisen er forskellig, men hvis de har inst i Farum i forvejen, bliver det altså ikke dyrere for dem det koster det samme for en plads i Farum uanset hvad. Men det kan godt være at det er dyrere end pladserne i Hillerød.

har selv inst i en anden kommune end min egen. 

Føler Du at der er ulemper eller problemer i at ave dem i en anden kommune. ?

Anmeld Citér

10. juni 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
AMM00 skriver:

Føler Du at der er ulemper eller problemer i at ave dem i en anden kommune. ?

Overhovedet ikke det kører helt af sig selv  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.