Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
10 svar
3 synes godt om
9. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har brugt for jeres råd. Ser i det samme som mig ? Jeg ser at det er en svag positiv men er lidt i tvivl om det kan være rigtig ? Jeg har aldrig været gravid før�� så har slet ikke forstand på det med test. Jeg troede at man skal kunne se to meget tydelig streger? Tak for jeres svar.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2017

AnoMom

Hej piger.

Jeg har brugt for jeres råd. Ser i det samme som mig ? Jeg ser at det er en svag positiv men er lidt i tvivl om det kan være rigtig ? Jeg har aldrig været gravid før�� så har slet ikke forstand på det med test. Jeg troede at man skal kunne se to meget tydelig streger? Tak for jeres svar.

Ja den er meget flot positiv  stregen behøver ikke være tydelig. En steg er en streg. Den er mere tydelig end da jeg testede 5+3 og jeg har da en sund og rask dreng

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Ja den er meget flot positiv  stregen behøver ikke være tydelig. En steg er en streg. Den er mere tydelig end da jeg testede 5+3 og jeg har da en sund og rask dreng

Okay. Hold da op. Jeg tror at der er ikke mere end 14 dage efter befrugtning �� 

Tak for sin svar. Jeg må vente og se hvordan det vil gå ����

Anmeld Citér

9. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Hej piger.

Den er da så fin positiv Kæmpe stort tillykke fra mig 

www.altogintet.dk

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

altogintet skriver:

Den er da så fin positiv Kæmpe stort tillykke fra mig 

www.altogintet.dk

Tak ❤ jeg er så glad men er også bange for at være alt for glad hvis nu det går galt ��

Anmeld Citér

9. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Tak ❤ jeg er så glad men er også bange for at være alt for glad hvis nu det går galt ��

Det forstår jeg godt. Jeg har selv været igennem en graviditet uden for livmoderen og en spontan abort, og det er bestemt ikke rart. Men synes nu du skal prøve at glæde dig en lille smule alligevel. Endnu engang tillykke herfra 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

altogintet skriver:

Det forstår jeg godt. Jeg har selv været igennem en graviditet uden for livmoderen og en spontan abort, og det er bestemt ikke rart. Men synes nu du skal prøve at glæde dig en lille smule alligevel. Endnu engang tillykke herfra 

Jeg arbejdede selv i gynækologisk akut stue så jeg har set så mange spontane aborter og gravididiteter uden for livmoderen. ����

Men tak jeg prøver at være glad �� har bestilt en test hvor man kan teste hvor lang er man henne �� glæder mig til at modtage den i næste uge ❤

Anmeld Citér

9. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Jeg arbejdede selv i gynækologisk akut stue så jeg har set så mange spontane aborter og gravididiteter uden for livmoderen. ����

Men tak jeg prøver at være glad �� har bestilt en test hvor man kan teste hvor lang er man henne �� glæder mig til at modtage den i næste uge ❤

Ja okay, så kan jeg godt forstå det fylder meget. For det er vel oftest dem det går galt ved, du får ind, og ikke alle dem hvor det bare kører på skinner? 

Fedt med den test, hvor har du bestilt den fra? Sådan en tror jeg jeg vil have liggende, til når det bliver min tur

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

altogintet skriver:

Ja okay, så kan jeg godt forstå det fylder meget. For det er vel oftest dem det går galt ved, du får ind, og ikke alle dem hvor det bare kører på skinner? 

Fedt med den test, hvor har du bestilt den fra? Sådan en tror jeg jeg vil have liggende, til når det bliver min tur

Ja det er dem. Desværre. Så jeg har set en del derfor tørrer ikke tror på dette endnu 

Jeg har bestilt den her test som du kan se på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Ja det er dem. Desværre. Så jeg har set en del derfor tørrer ikke tror på dette endnu 

Jeg har bestilt den her test som du kan se på billedet.

Jeg krydser i hvert fald alt hvad krydses kan, på dine vegne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.