symptomer på graviditet?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for at stille spørgsmål.. jeg ved godt enhver graviditet er forkellig.. men det kunne jo være der nogen som havde været i samme båd som jeg..

Jeg havde sidst ægløsning omkring d. 8.5 og der var jeg sammen med manden.. 

fik så min menstruation d. 29. maj men blødte kun i 4 dage

Jeg har nu en for for ægløsningslim (skal først have ægløsning i næste uge), er meget træt, har taget nogle test men de er først blevet positive efter tid..  

Nogen som har erfaring indenfor området? som vil råde til et eller andet?

kh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2017

Anonym

Hvis de er blevet positive efter tid, så er det bare skyggestreger og du er ikke gravid, det har jeg selv oplevet flere gange.

På mig lyder det som om din cyklus måske har rykket sig en smule, og du derfor nok får ægløsning lidt tidligere end du ellers ville have, det er også ganske normalt at det sker.

Jeg ville teste for ægløsning og se, om du ikke får en positiv ægløsningstest en af de kommende dage.

Og så er det meget normalt med graviditetssymptomer, når man prøver og gerne vil være gravid, det betyder altså ikke at man rent faktisk er gravid.

Desuden er det IKKE normalt at have ægløsningsudflåd, når man er gravid - der er det mere den der lidt mælkeagtige udflåd, som ikke er klistret, man har. Så endnu en ting der helt klart tyder på at du IKKE er gravid.

Tror desværre du er nødt til at slå tanken om at du skulle være gravid ud af hovedet, og så forsøge igen i næste cyklus, og hvis du snart har ægløsning er det jo snart, at du kan prøve igen.

Anmeld Citér

13. juni 2017

Dahlia3

Krydser fingre  for dig. Hvor gammel er du?

Drømmer selv om at denne gang er jeg gravid, skal have mens på min fødselsdag d21 Juni 

Den bedste fødselsdagsgave vil være nul menstration.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.