hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

SaNiNa

Hvor kan man købe nan ha 1 henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Tullebobs

Hej Sanne

Det fik Simon da han var spæd, det er selvfølgelig noget siden, men dengang kunne man købe det i de fleste større supermarkedskæder: Føtex/Bilka og Superbest fx.

God jagt

Trine

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

Tusind tak...
 de hvade det i bilka

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

Tullebobs skriver:

Hej Sanne

Det fik Simon da han var spæd, det er selvfølgelig noget siden, men dengang kunne man købe det i de fleste større supermarkedskæder: Føtex/Bilka og Superbest fx.

God jagt

Trine

er kommet lidt i tvivl om hvad min sp sagde, men ved du om man må give nan ha 1 koldt?

Anmeld

8. oktober 2009

Pia

Sanne og Nicklas skriver:

er kommet lidt i tvivl om hvad min sp sagde, men ved du om man må give nan ha 1 koldt?

alt mme må du give koldt.. det er bare et spørgsmål om barnet vil have det koldt..

Knus

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

Pia skriver:

alt mme må du give koldt.. det er bare et spørgsmål om barnet vil have det koldt..

Knus

super tak søde... så vil vi forsøge når han vågner første gang i nat og vil spise.
men jo ikke sikkert han vil tage flasken plejer han jo ikke men nu skal han jo ikke have profelak (staves) og det andet her lugter slet ikke på samme måde

Anmeld

8. oktober 2009

Pia

Sanne og Nicklas skriver:

super tak søde... så vil vi forsøge når han vågner første gang i nat og vil spise.
men jo ikke sikkert han vil tage flasken plejer han jo ikke men nu skal han jo ikke have profelak (staves) og det andet her lugter slet ikke på samme måde

Du kan jo evt gøre en flaske helt klar inden du går i seng og så bare lige lune den i micro ovenen når han vågner...
Sådan gør vi det her hjemme om natten..

For man må jo gerne gøre flaskerne klar og så stille dem i køleskabet og så varme dem op..

Skønt at han må få det alm mme nu og grød..
Håber det gør en forskel..

Knus.

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Hihi den flaske... Ja den vil han jo så bare ikke have... ved snart ikke hvad vi skal gøre for han gider at tage den... Det bliver bare spyttet ud igen selv om det er et nyt produkt

Anmeld

9. oktober 2009

charlottekri

det skal du ikke tage så tungt... min datter ville heller ikke have flasken før hun blev snart 10 mdr... lige meget hvad vi gjorde. jeg prøvede endda at malke noget ud i hånden (havde ikke lige en malkemaskine) men hun ville bare ikke have den... hun ville dog godt have den hvis der bare var vand i den.

så en dag lagde vi mærke til at hun begyndte at ligge og sutte mere på flasken med vand mere end sædvanligt, og prøvede så at give hende en flaske med erstatning, og så tog hun den

bare "keep up the good spirit"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.