En ny til PCOS holdet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2017

Anonym trådstarter

Grundet meget uregelmæssige menstruationer, var jeg til gynækolog i dag. Mine æggeledere ligner pcos, men hun var lidt i tvivl, da jeg stadig er ung (23) og derfor har mange æg. 

Dog kunne hun se, at jeg nok snart får menstruation, da min slimhinde er tyk. 

Mit testosteron i blodet var let forhøjet, og jeg skal begynde på Inositol. 

Har fået taget blodprøver, og er testosteronen stadig forhøjet, skal jeg i metformin behandling. 

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle solstråle historier eller bare nogen med samme syndrom, som ville fortælle lidt om hvordan de taklede det osv. 

Har i forvejen en søn på snart 4, så det kommer meget bag på mig, pludselig at skulle have svært ved graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Grundet meget uregelmæssige menstruationer, var jeg til gynækolog i dag. Mine æggeledere ligner pcos, men hun var lidt i tvivl, da jeg stadig er ung (23) og derfor har mange æg. 

Har fået taget blodprøver, og er testosteronen stadig forhøjet, skal jeg i metformin behandling. 

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle solstråle historier eller bare nogen med samme syndrom, som ville fortælle lidt om hvordan de taklede det osv. 

Har i forvejen en søn på snart 4, så det kommer meget bag på mig, pludselig at skulle have svært ved graviditet 

Hej

Vi havde forsøgt at lave en bror eller søster i Ca 1,5 år. Jeg var på en fertilitetsklinik i oktober, hvor jeg opstarter på metformin, da jeg havde uregelmæssig mens, og derfor ikke var sikker på Ægløsning. Lægen var mistænkte mild pco. 

Allerede i december testede jeg positiv. Og jeg er ikke i tvivl om at det er metformin der hjalp. Jeg nåede kun at have mens en gang efter opstart. 

for at de også hjælper dig. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Vi har rigtig mange af "din slags" i vores FB-gruppe, som går ud på at leve efter LCHF-livsstilen.

De får nøjagtigt lige så mange babyer som andre, men er bare nødt til at lægge livsstilen om for at opnå dette - og så må de jo bare lære at leve med de store vægttab, som typisk følger med  

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har rigtig mange af "din slags" i vores FB-gruppe, som går ud på at leve efter LCHF-livsstilen.

De får nøjagtigt lige så mange babyer som andre, men er bare nødt til at lægge livsstilen om for at opnå dette - og så må de jo bare lære at leve med de store vægttab, som typisk følger med  

Hvad hedder den fb gruppe?  

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Vi havde forsøgt at lave en bror eller søster i Ca 1,5 år. Jeg var på en fertilitetsklinik i oktober, hvor jeg opstarter på metformin, da jeg havde uregelmæssig mens, og derfor ikke var sikker på Ægløsning. Lægen var mistænkte mild pco. 

Allerede i december testede jeg positiv. Og jeg er ikke i tvivl om at det er metformin der hjalp. Jeg nåede kun at have mens en gang efter opstart. 

for at de også hjælper dig. 

Tusind tak  

Dejligt at høre, at det kig så hurtigt 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvad hedder den fb gruppe?  

Søg på LCHF, så får du både vægttabsgruppen, lav karbo og æggefaste tilbudt.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Tusind tak  

Dejligt at høre, at det kig så hurtigt 

Rettelse testede positiv i januar. Men nåede stadig kun en mens  

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kig på bogen "Spis dig gravid", jeg er overbevidst om den er skyld i jeg blev gravid efter års forsøg. Lever selv nu efter Lchf, som der også er foreslået. Det har gjort, at min cyklus er blevet kortere og meget regelmæssig, nu 29-30 dage. Før kunne der gå måneder imellem. Men bogen er i hvert fald en god start og skrevet til pco kvinder.

Anmeld Citér

7. juni 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Selv pcos kvinde jer på 24. Min testosteron var også let forhøjet. Fik metformin og blive ly hurtigt gravid - testede positivt halvanden månede efter start krydser fingre for dig! Det skal nok lykkedes, der er så mange måder at få pco under kontrol  

Anmeld Citér

8. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kig på bogen "Spis dig gravid", jeg er overbevidst om den er skyld i jeg blev gravid efter års forsøg. Lever selv nu efter Lchf, som der også er foreslået. Det har gjort, at min cyklus er blevet kortere og meget regelmæssig, nu 29-30 dage. Før kunne der gå måneder imellem. Men bogen er i hvert fald en god start og skrevet til pco kvinder.

Tak, det vil jeg gøre!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.