Dagbog ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

LMM

Hej sad lige og kiggede alle de bøgere igennem som jeg har fået.. der står at det er en god ide at skrive dagbog igennem graviditeten!

Har i gjordt det?? eller er der nogen der gjorde? bruger i den meget efter til at sidde og læse i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Kaufie

Jeg har skrevet lidt fra vi fandt ud af jeg var gravid 1. gang - og så ca en gang i mdr - hver anden mdr siden. Det regner jeg med også at gøre ved nr 2, men jeg er godt nok ikke kommet igang endnu.

Lige så meget til børnene selv når de bliver store nok til at forstå det.

Anmeld

8. oktober 2009

Lone Jakobsen

LMM skriver:

Hej sad lige og kiggede alle de bøgere igennem som jeg har fået.. der står at det er en god ide at skrive dagbog igennem graviditeten!

Har i gjordt det?? eller er der nogen der gjorde? bruger i den meget efter til at sidde og læse i??

jeps... jeg har gjort det til alle 4....og gør det også til min bonus søn. skriver i dem engang imellem og elsker at læse tilbage og se hvordan jeg havde det undervejs i graviditeterne... eller mindes de sjove ting børnene har sagt og gjort.

Anmeld

8. oktober 2009

prettybutterfly

Jeg har lavet (eller er igang med) en bog til bebsen som jeg havde tænkt mig hun skulle have fx til hendes konfirmation. Min morfar(som jeg boede sammen med) brugte meget tid på at nedskrive sjove historier om mig og ting jeg gjorde og sagde som jeg har haft SÅÅÅ meget glæde af, så derfor vil jeg gerne lave noget ligende. Jeg har skrevet mindre end 1 side om måneden her i graviditeten. Man behøver jo ikke skrive hele romaner, det skal være noget man gider læse igen senere! Men fantastisk ide!

Hilsen Mona 30+1

Anmeld

8. oktober 2009

RumlesMor

Jeg har ikke skrevet decideret dagbog...men jeg skriver breve til mine børn. Både den store på nu 3 år, og til spiren i maven.

Og det gør jeg når tankerne melder sig...

TIl den store skriver jeg også om min graviditet og mine bekrymringer for det kommende søskende forhold - så hun som størrer bedre kan forstå, at vi hele tiden har haft hende for øje - selvom det måske ikke føles sådan når man er 3 år. :-)

Min tanken er også at de måske selv kan få noget ud af det når de skal gennem en graviditet. Uanset om det er en pige eller dreng. Jeg har flere gange spurgt min mor om hendes graviditet, men ofte kan hun ikke huske det - og det synes jeg er lidt ærgeligt, for det kunne være skægt at vide.

Så jeg skriver breve og vil egentlig gerne forsætte til de bliver 18 år. Men har ingen planer om at der skal skrives et mindst en gang om måneden, måske går der et halvt år imellem, men så samler jeg op siden sidst. Synes det er hyggeligt at sidde og skrive til dem - selvom der går mange år før de får kendskab til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.